Venezianico Only

Zien er mooi uit!
Veel draagplezier!

Mooi koppeltje👌

Jij dacht “Doe ze dan maar allebei!”…? :rofl:

ZE zei ‘deze keer wil ik ook wel wat…’ :face_with_peeking_eye::sweat_smile:.
His and hers :wink:

2 likes

En hoe staat die zwarte band om haar pols? :grin:

En nee… Mijn vrouw heeft geen harige armen :sweat_smile::smile:

5 likes

Oh jammer… Ik wilde al een liedje gaan zingen. :joy:

2 likes

@LN2023 @Silvester1987 Hoe bevalt de Nereida GMT, is deze kast niet erg dik? Ik ben voornemens deze, in het roze dan, te halen voor mijn vriendin, maar twijfel een klein beetje over de maat, zowel de diameter als de dikte van de kast. Hoor graag jullie ervaring

1 like

@Guust zie een aantal berichten hierboven (4 dagen geleden) met terugkoppeling aan Daffie. Ik vond de GMT dus te dik…diameter perfect maar niet in verhouding tot de dikte. Dit is uiteraard persoonlijk.

1 like

De 39mm Nereide inmiddels ontvangen maar die is toch echt te klein (voor mijn polsje). Jammer maar helaas Venetiekaas…deze gaat retour.

2 likes

Hi Guust.

Ik vind de diameter goed te doen, zelfs voor een vrouw als ze niet houdt van maatje 30mm horloges. Wat betreft de dikte/hoogte van de kast… Daar kan ik me voor een vrouw de twijfels nog wel begrijpen.

Wellicht heeft @Capriool een wristshot voor je beschikbaar van de rose Nereide die zijn vriendin draagt.

1 like

Is er niemand hier die belangstelling heeft of zit hij al in de retourbox?

1 like

Hij is iig nog niet retour dus als iemand interesse heeft voor de prijs die ik heb betaald (eur 600) dan prima uiteraard. Horloge incl 2 half links. Goed idee overigens @LN2023 :+1: Ik maak ook even snel een TK topic aan…

2 likes

Ah, dus toch. Helaas.

1 like

U vraagt, wij draaien…

7 likes

Het blijft een tof ding :ok_hand:

1 like

De Redentore Bellanotte maar weer eens omgeslingerd :smile:

7 likes

Goed nieuws, je blijkt dan toch geen flipperitus te hebben.

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye: pheww

Ja daar ben ik dus ook bang voor, had hem graag van je overgenomen, maar zag net dat ie 39 is. Heb er zelf 1 van 42 en dat vind ik zelf ook prettiger.
Wel jammer want het is echt een supermooi horloge. :sunglasses:

1 like