Deze week binnengekomen, de Neirede bronze en dan maar ineens de damascus ge-preordered ook
De aureo ziet er ook prachtig uit trouwens, probeer die mijn echtgenote aan te smeren.
Laat dat maar aan Random Rob over,altijd goed gefilmde reviews
Wie wil dat afgrijselijke ding nou hebben??
Inderdaad. Tough sale zoiets.
Gisteravond nog geprobeerd het ding enigszins normaal op beeld te krijgen, maar dan blijkt een high polish kast in combinatie met een nagenoeg onzichtbare wijzerplaat en vooral wijzers die lijken te verdwijnen als er geen licht op valt, een best lastig voorwerp is om te fotograferen.
Wel deze poging gedaan:
Haha ja deze is zeker niet makkelijk op de foto te krijgen in al z’n pracht. Heeft mij ook moeite gekost en veel pogingen.
Maar…mooi shot wel zo.
Volgens mij vormen alle Venezianico’s een uitdaging om vast te leggen. Het kan vreselijk lekker uitpakken, maar de meeste pogingen blijken stevig zinloos.
Indeed Vooral ook die wolfraam bezel icm het (redelijk ontspiegelde) glas is in mijn ervaringen een taaie gebleken.
Maar meer dan goed gelukt toch?!
Ja…vind je? Thx. Ik vind het wel behoorlijk wat reflecties hebben en kreeg ze nooit echt lekker op de plaat. Maar goed…ik was verder ook best tevreden uiteindelijk.
Ik vind ze netjes in ieder geval. Ik snap je wel, maar de reflecties hier zijn goed te verdedigen (logische reflecties), mede omdat de oppervlakken vlak zijn. Bij gebogen kasten zie je bijvoorbeeld heel snel de fotograaf er in terug. Gelukkig zien de meeste mensen dat niet omdat het niet opvalt…
Aha juist…ik begrijp je. Ik let idd vaak wel op het soort reflecties waarin ikzelf te zien ben. Ach het blijft leuk hobbyen en zien wat er uit komt.
Benieuwd wat jij er nog uit weet te halen…
Leuke horloges! Ik kom af en toe de reclame op tiktok tegen maar tot nu toe geen aankoop gedaan.
Ook kom ik weinig modellen op dit forum in het blauwe gedeelte tegen.
Waar kan ik de kwaliteit van dit merk mee vergelijken?
Leuke horloges voor een leuke prijs (zorg dat je de standaard 20% korting krijgt…en dat is zo geregeld ). In mijn ervaringen zeer goede kwaliteit. Er hebben er al zeker wat in Het Blauw gestaan (incl van ondergetekende
). Komt vast ook wel weer…
Ik ga mag me hier vanmiddag ook gaan melden.
Pakketbezorger is langs de deur geweest, gelukkig het pakket bij de buren afgegeven.
Iets met pearl blue.
Heel netjes. Is dit de 41 of de 39 Nereide?
De 39mm. Mijn eerste 39mm in de collectie en ik moet zeggen dat het bevalt. Ik ben meestal van de 40mm/42mm maar tot nu toe bevalt het.
Die kleur is positief heftig! Gaaf ding.
Gefeliciteerd en veel plezier met de Italiaan.