Venezianico Only

Klopt is erg taai om goede fotos te maken😃

8 likes

Hij is gewoon opstandig!
Mag ook, dat mag ook. Maar niet te gek! :laughing:

2 likes

De Redentore Bellanotte.

9 likes

Zeer mooi stuk :ok_hand:.
Echt een klein kunstwerkje.

1 like

Coming soon: Nereide Turchese.

Dial in genuine natural turquoise, hand-finished to enhance its unique veins and color variations.Swiss Made automatic movement Sellita SW200-1, caseback engraved with the Nereide submarine.42 mm case, tungsten bezel and Made in Italy rubber strap, chromatically aligned with the dial.

Pre-order price: €920

4 likes

Purple swag

4 likes

Met de patine past het beter op zijn ander bandje.

6 likes

Geen fan van de ‘gegraveerde’ lederen band.
Een eenvoudige lederen (of canvas) band zou nog beter tot z’n recht komen denk ik.

Kast ziet er wel geweldig uit met de Patina👌

1 like

Leuke zomerknaller… Maar voor mij, te groot.
39mm all the way :raised_hands:

1 like

Oh en dan kom je dit topic weer tegen en ben je eigenlijk vergeten dat je die Arsinale nog steeds in de kist hebt liggen. puur zonde. wel leuk horloge!

1 like

Wat plaatjes proberen te schieten:

12 likes

Prima gelukt. :slight_smile:

Geeft een goed beeld van het horloge!

1 like

Inderdaad, goed gelukt!

1 like

@LN2023 en @Bruut bedankt.
Deze bezel is zeer opstandig vind ik!

Zoals hier. De plaat staat er lekker op maar die bezel… Haha :joy: blijf wel lekker bezig zo…

3 likes

De bezels van de Nereide zijn altijd een uitdaging… Ik had dat ook dat vanuit sommige hoeken is het gewoon niet te doen en komen de kleuren, de cijfers of het materiaal gewoon niet lekker in beeld.

1 like

Hoogglans bezels zijn een gruwel,zouden verboden moeten worden,een gematteerde staat zoveel beter :man_shrugging:

2 likes

:laughing:

1 like

And on that note… :rofl:

6 likes

9 likes

Super comfortabel horloge en een heerlijk kleurtje in het zonnetje. :purple_heart:

6 likes