Oh nee, Daffie… hou je in!
@MichielBE
Dan nog een vervolg patina vraagje… Hoe zit dat bijvoorbeeld bij patina op een wijzerplaat? Ik denk dan even aan dit soort stukjes kunst van Holthinrichs (koper patina):
Oh nee, Daffie… hou je in!
@MichielBE
Dan nog een vervolg patina vraagje… Hoe zit dat bijvoorbeeld bij patina op een wijzerplaat? Ik denk dan even aan dit soort stukjes kunst van Holthinrichs (koper patina):
Ik heb geen ervaring met bronzen dials, dit komt ook niet echt frequent voor denk ik.
Hoe dan ook zal dat patina krijgen, maar dat zal in veel beperktere mate zijn aangezien er minder blootstelling is aan de elementen.
Ik had mij al afgemeld voor de nieuwsbrief en aankondigingen…juist hierom.
Schijnt dat ze ook al bezig zijn met wijzerplaten gesneden uit remschijven van Ferrari’s die de mille miglia van 1982 hebben voltooid
Zijn dat droge doekjes of zit er iets van product in?
Zou ik wel willen zien…
Het is wachten tot ze een wijzerplaat persen van het glitter jurkje van Berlusconi’s 3e vrouw en die in een nereide kast proppen nog 3 duizend iteraties en ze kunnen de Basiliek van San Marco ermee vullen.
Misschien moeten we een poll maken betreffende de volgende wijzerplaat die ze in een bestaand kast proppen.
Ik gok een carbon wijzerplaat,gesneden uit de remschijven van Martin uit zijn kampioensjaar 2024,gepropt in een Arsenale kast
Is een Spanjaard… Die chauvinistische Italianen zullen dan eerder voor Bagnaia gaan.
Zou me niet verbazen als Berluscone’s derde vrouw al eens in een kast gepropt geweest is.
Ik ga voor de meteoriet dial, maar met platinum uurwerk.
Probeer het in de schaduw, wellicht is de zon te hard om de details er uit te halen.
Binnen zie niet het kleurenspel van de MOP wijzerplaat niet. Daar heb je zonlicht voor nodig.