Venezianico Only

Die dial spreekt mij ook erg aan. Heel tof. :sunglasses:

2 likes

Mooi strak en Clean
:v:

2 likes

Nieuwe Nereide Opale

8 likes

Ziet er veel subtieler en eleganter uit dan de Renders.
Inderdaad, misschien geen daily driver… Maar is een stuk ‘draagbaarder’ als ik 'm nu in het echt op foto zie.

Geniet er van!

1 like

Op render wat ‘flets’ in kleur. Benieuwd naar wat meer fotomateriaal.

11 likes

Ja, dit is interessant, hoewel ik dit niet de meest spannende vind van de serie van "Arabic State limited editions’. De Samarkant en Emirates editions met de mozaic mother of pearl dials zijn prachtig!
Persoonlijk hoop ik dat er een opal dial edition van de Arsenale komt nog, zeker nu dus de Nereide Opale is aangekondigd en eerder was er al de Nereide “La Clessidra” met een donkere opal dial.

M’n wederhelft haar daily eens op de pols gegooid.
Check die Patina… Een totaal verschillend horloge dan dat’ie nieuw uit de verpakking komt.

De kast is bijna volledig egaal verkleurd, nog een paar plekjes die ik eens met wat zout water ga behandelen zodat de volledige kast die typische donkere schijn heeft.

Straks een update van m’n keuze voor kerstavond :sweat_smile::grinning:.

Wat gooien jullie om de pols?
Laat die feestpics maar komen!

Fijne kerst en feestdagen iedereen.

7 likes

Kerst avond met de Nereide Tungsteno. :star_struck::fire:

10 likes

6 likes

Beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen.
't is een plezier om binnen deze kleine sub-community te kletsen over deze leuke hobby.

Vandaag m’n nieuwste telg van het VZ huis, de GMT ‘Grand Tour’… Love it!

Op naar een gezond en vreugdevol 2026!
Grtz M.

7 likes

Beste wensen Michiel :+1: die grand tour is inderdaad een fantastische aanwinst. Ben er zelf ook erg content mee. Voor nu deze om de pols, van alle horloges krijgt deze toch wel de meeste polstijd, denk ik.

7 likes

We hebben er niet lang op moeten wachten.
Daar zijn ze al met de eerste release van 2026 :see_no_evil::sweat_smile:

4 likes

Coole wijzerplaat en kleuren, maar persoonlijk hoop ik dat ze ooit nog een keer afstappen van telkens dezelfde wijzers en de glanzende bezels.

1 like

Daar heb je wel een punt inderdaad… :blush:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik “model moe” begin te raken bij het merk.

1 like

4 likes