Do we pull the trigger? Goed dun met 9mm.
Mooie aanwinst, geniet ervan!
Lekker dun voor een duiker.
€ 2750 is wel een forse prijs voor een Selitta automaat.
Kan het niet heel goed lezen.
Maar staat er nou “frogmantle” op de wijzerplaat?
Zo goed zijn mijn fotografiekunsten niet.
Die van mij ook niet, maar het horloge is goed zichtbaar, dat is toch datgene dat telt?
+21% ![]()
Hij is op zich geslaagd en erg mooi dun. Goeie maten. Ik ga 'm echter niet kopen, omdat ik er totaal niets bij voel.
Het probleem? Ik vind 'm wat steriel en dus karakterloos ogen. Dat komt deels door de gekozen wijzerset, deels door de matte plaat, deels ook door het platte kristal. Bijna tweedimensionaal. Buiten dat kom ik er niet overheen dat de naam de naam is. Als het gewoon een Van Straaten was, prima, dan was ik eerder geïnteresseerd.
Kortom: Nice effort, maar ik hou de Marinemaster.
Ondanks dat ik het idee erachter en hoe het ontwerp met als de vorige tot stand is gekomen, erg kan waarderen, vind ik het wat eenvoudig ogen.
Maten en proporties zijn dik in orde wat mij betreft.
Ze hebben geprobeerd niet teveel op andere duikers te lijken, maar daardoor is er wat teveel weggehaald, waardoor hij bijna saai wordt.
toch een leuk ontwerp
draag hem met plezier
Ik heb boven de koop knop gehangen vua early acces. Staal + rubber incl horloge…en inclusief btw: net geen 4k. Dat vond ik toch (veel) te veel.
Wel een mooi kunststukje ![]()
Kost dit bijna 4000 piek??
Volgens mij heeft @Bouwe 'm niet gepreordered maar post ie het ter introductie.
On topic: Mooi ding. Ik mis een bepaald je ne sais quoi maar an sich goed gelukt. Heb heel serieus over het eerste horloge van VPC nagedacht, volgens mij heeft @Ojjz deze?
Voor dat dus.
Klopt, de eerste versie. Die vind ik overigens ook mooier ![]()
Oké. Ik kijk er van op.
Dit is geen NA lieve HF vrienden. Gewoon geïnteresseerd wat jullie van dit exemplaar vinden.
Dat is een ambitieuze prijsstelling voor een generiek duikhorloge van het merk met de lelijkste naam ooit.
En waar ik ‘ambitieus’ zei, moet het ‘van de pot gerukt’ zijn. Stop.
Niet alle lezers hier kunnen goed lezen ( do we pull the trigger? , schrijf je…) maar ik persoonlijk vind het erg clean, steriel en soms is dat juist erg fijn.
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik overtuigd ben dat deze op mijn wishlist komt…
Do we pull the trigger?
Eerlijk is eerlijk.
Ik zou niet remmen mocht dat ding oversteken.
Maar om em opzettelijk aan flarden te schieten is ridicuul en zou me teveel moeite zijn.
Dus geen trigger pulling voor mij iig.