Leuke release na lang wachten.
Wat vinden we hiervan?
Ik vind hem supertof. Ik weet dat @Fate_Amenable_To_Change de naam slecht trekt, maar daar heb ik weinig moeite mee.
Hoe de band ‘onder de kast doorloopt’ vind ik heel vet.
Ik vind de naam niks. Genoeg reden om het niet eens te overwegen
Dat is denk ik wel een van de USP’s.
Afwerking van zowel kast als band ziet er wat mij betreft keurig uit ook. Ik ben benieuwd naar deze IRL Chiel
What’s in a name
Een lekker wijf met een moeilijke naam blijft gewoon een lekker wijf toch?
Ik vind em fantastisch. Het is dat ik er geen budget voor heb.
Die heeft hem meestal niet op der voorhoofd getatoeëerd
Als ik de naam *** vond zou ik het ook niks vinden. Maar heb er dus geen problemen mee.
mooi ding, vooral die groene vind ik wel aardig, maar wel een afschrijf kanon denk ik
Sommigen wel op hun buikje… “Overcome” bijvoorbeeld voor insiders
Dat denk ik ook, maar daar heb ik een kistje vol mee
Micro-adjust in de sluiting, extreem harde coating, superplat uurwerk, mooie maat. Voor mij genoeg om er 1 te bestellen.
doe maar, dan neem ik hem tzt wel over als je die groene bestelt (denk ik…)
Corpspikken gaan hier vast goed op.
Ik vind het bietje duur, bietje saai.
De naam is niet alleen pretentieus en volledig nodeloos moeilijk gemaakt, hij is ook nog eens fout vertaald. Als het nog eens correct Latijn was, soit, maar fout vertalen, daar op gewezen worden, en toch de foute vertaling houden, dan ben je mij echt kwijt. Maar goed, Thomas heeft besloten “to die on that hill”, en daarmee is het horloge voor mij gediskwalificeerd.
Overigens vind ik de “onder de kast doorlopende band” echt heel erg lelijk gedaan voor iemand die er in de Fratello talks episode van eerder vandaag prat op ging het belangrijk te vinden dat een end-link goed ontworpen is. Brrrr.
Positief:
Negatief:
Als het nog eens correct Latijn was, soit, maar fout vertalen, daar op gewezen worden, en toch de foute vertaling houden, dan ben je mij echt kwijt.
Zover ik heb gelezen in zijn Fratello verhalen heeft hij na die melding de naam aangepast naar de correcte vertaling
Edit, zie hier: Building A Watch Brand: A Designer, Finances, And Risk Mitigation
I presented the name “Venustas per Constantia.” Our reader DMAC442 suggested that it might be “constantiam” rather than “constantia” in this context. And he is right. A professor of classical languages confirmed it should be “constantiam.” No wonder I ditched Latin and Greek after two years. “I will never use it anyway,” I said back then. Well, little did I know…
Of course, I have corrected it and will proceed with Venustas per Constantiam. I have also corrected it in the previous article, just to ensure no faulty versions go around on the web. As you see, I am more than willing to share my mistakes, but I do have to minimize their impact. Thanks for your sharp eye, DMAC442!
Het kan je smaak niet zijn, maar beetje lief zijn mag wel
Mooi ding hoor. Prijs is wellicht net even te stevig? Laten we zeggen niet goedkoop.
Bedankt voor het delen.
Mooi klein en mooi dun, grote prijs.
Niet voor mij.
textuur op de wijzerplaat op de renders
Volgens mij zijn dit echte foto’s btw
Mja dat vind ik stevig voor een start-up maar ik ben dan ook gigantisch zuinig.
Wel een overdreven hard oordeel over een medelander die zijn kop boven het horloge maaiveld uitsteekt. Dit soort initiatieven zou je toch wel wat warmer mogen ontvangen ook al is het klaarblijkelijk niet je smaak of had je andere keuzes gemaakt.
Ik vindt het een heel fraai horloge geworden. Ik vindt de afwisseling tussen de gepolijste en gebrushde vlakken heel mooi. Ook de soort van twisted lugs zijn nice!
Prijzen ex btw op je site zetten: wel flauw
Voor 2500 ballen koop ik dan liever gewoon een Grand Seiko.
3000,- Eur dus met tax.
Dat dus. Gaaf horloge, mooi formaat, mooie plaat, eigenlijk in alles goed (ik vind de bracelet dan wel mooi en de doorlopende end link erg mooi gedaan) maar prijstechnisch in een heul heul lastig segment waar gelijkwaardige keuzes die in mijnoptiek net zo mooi zijn van non-micro’s.