Nee het jaartal kan niet kloppen. Mogelijk een jubileumstuk met vermelding van een stichtingsdatum of geboortjejaar ?
Dat is niet mijn piece of cake. Maar er zijn slimme jongens hier die dit kunnen identificeren denk ik.
Hoop het ook, want kan op internet niets vinden. Ben net begonnen met horloges en dit is de eerste waarvan ik geen tweede exemplaar op internet kon vinden. Tegelijkertijd is de verscheidenheid overweldigend en tegelijkertijd fascinerend. Ben superblij met een forum als dit. Steek heel veel op van oude draadjes.
Herman
Welkom dan hier herman. Toevallig hebben we in de draad ‘’ welke vintage draag je vandaag" een thema tot en met vrijdag om je pronto verdals te posten. Ik nodig je uit om deze morgen ook te plaatsen.
Veel plezier op ons mooie forum
Mooi, ik heb m ook aan Paulus, wat een sychroniciteit😀
Doe het direct!
Het uurwerk is een Unitas.
Volgens mij een 6325
Dank je!
Wat een mooie klassieke Verdal zeg. Past ook mooi in het draadje vintage en vierkant.
Erg fraai
Ik vind dit een mooi horloge
Dankjewel Roland
Wat een bloedmooi horloge!
Ja hij is zo lekker sportief nog wel vind ik
Absoluut!
Het is ook echt bijzonder hoe de look verandert gedurende de dag. Bij wat minder licht - maar niet te weinig - komt de wijzerplaat er nog mooier uit naar mijn mening.
De dial kleur was wel echt even wennen en ik heb gemerkt dat ik hem heb moet leren waarderen. Een beetje zoals je whisky leert drinken. En hij past ook niet bij elke outfit, want vind hem het bij een overhemd net niet; bij een zomerse outfit is het echt een super horloge.