Verdal 1946

Goedemiddag!
Net binnen een pronto verdal arbu,apetrots met de aanschaf.

Maar…

Ik heb hem even geopend en vraag me af welk caliber erin zit.

Wie kan me hiermee helpen?

Ook op te bepalen uit welk jaar hij komt.

7 likes

Je hebt hem dus toch …en zoals ik zei …gewoon correct die verkoper ?

1 like

Ja hoor toen de advertentie op HF verscheen had ik al een deal maar de betaling werd wat ingewikkeld en ophalen zat er niet in.

Jouw kennis van de verkoper heeft me over de streep getrokken om de voorstelde weg te bewandelen. Dank daarvoor!

Heb inmiddels gevonden dat er een venus 175 in zit. Net geserviced, loopt geweldig.

2 likes

Prachtig uurwerk. Zonde dat de caseback er weer op moet :drooling_face::ok_hand:t3:

1 like

Dankjewel, glass bottom voor zoiets als dit zou heel mooi zijn.
Mogelijk nog een hobby objectje voor iemand?

1 like

Net vandaag binnen gekregen een gelukstreffer uit Zwitserland. Helemaal hagel NOS.
Apart modelletje.

13 likes

Pareltje

1 like

Oh jammer, ik wilde je al nomineren voor de woordkoning van de maand :slight_smile:

En ohhh wat raar, ik zie nu dat het om een berichtje gaat uit juli '20!
Dat is nu al de derde keer in een week dat ik op het verkeerde been wordt gezet met een oud bericht dat bovenaan in de lijst staat zonder aanwijsbare oorzaak…??? De laatste bijdrage in dit draadje was weliswaar van @PaulusB, een uurtje geleden, maar toen ik in de lijst klikte stuurde HF me naar het bericht van @Pwchoo.
Iets met de software van HF? Of doe ik iets niet goed?

Blijft trouwens een goeie grap hoor die Tour de Trance. Pun intended or not!

2 likes

:innocent: toppers!

Ja Lex, had eerst ook niet in de gaten, blijkbaar vindt mijn woordenboek Trance veel leuker klinken :grin:

1 like

Prachtig!! Ik begin het merk ook meer en meer te smaken…

Tijdje geleden deze kunnen aankopen

nog origineel en de tritium geeft nog licht

14 likes

Mooi exemplaar Tom!

thx Pieter

1 like

15 likes

Wow prachtig exemplaar zeg, wat zit erin @Mas ?

1 like

Dank je Pieter. Er zit een venus 188 uurwerk in. Daarnaast recentelijk een nieuw plexiglaasje erop laten zetten. Heeft hem veel goed gedaan. Alleen jammer dat ik hem eigenlijk veel te weinig draag.

2 likes

Oh ik heb er twee allebei met een venus erin
Eentje met een 188.

Ik heb een chronograph suisse die net als jouw dail zo een mooi mocca effect heeft. Ik vindt het prachtig.

Tja draagtijd, ik herken het heb gewoon teveel verzameld.

Maar bij verdal of pronto kan er geen genoeg van krijgen hoor.

3 likes

Dat snap ik, zijn mooie horloges.

1 like

Vandaag weer een pronto gescoord op de rommelmarkt. Tikt een fhf 69-21 binnenin. best wel een knap ding als ie opgeknapt is. De oude tissot krijg ik niet open met een mesje. Dat is voor later, maar gelukkig hoor ik hem wel tikken :hugs:

3 likes