Verdwenen foto’s.

Waarom kan ik allerlei foto’s niet meer bekijken? Bijvoorbeeld de foto’s van dit topic, van een briljant ex-lid. De meeste foto’s geven alleen nog een omlijning met niets.

2 likes

:smile::+1:

OT: geen idee

2 likes

Verlopen Photobucket links?

Ik liep tegen hetzelfde aan in mijn vorige verjaardagstopic (iets meer dan een jaar oud). Alle foto’s zijn daar geüpload naar HF en zouden dus op deze servers moeten staan. Vreemde boel.

2 likes

Nee hoor, zijn geupload, net als bij @mafkees.

1 like

Ik bedoelde dat ik dat regelmatig zie in oude topics. Maar dit is dus weer een andere variant.

1 like

De foto’s zijn weg, gone, loesoe

Sorry ik kon het niet laten

image

Hele enge loesoe.

Heeft iemand het al even aan @Jur of @DHSupport gevraagd? Als iemand het weet! Maar ja, je kan er ook een topic over openen natuurlijk … :wink:

Zeker. Dat staat een ieder vrij.

1 like

Ik weet niet waar @sq100 de migratie-info vandaan heeft maar er is geklooid met foto’s.

Gaaf zo’n zoekfunctie. :sunglasses:

2 likes

Zeker. Dank voor het zoeken, geen dank voor het sarcasme…

1 like

Was maar een binnenpretje. Niks aan de hand … :innocent: :joy:

PS Misschien toch @jur c.s. even afwachten. Wie weet is er iets te repareren. Is nl. best wel veel ‘zoekgeraakt’.

1 like

Ik baal als een stekker. Was een prachttopic.:cry:

1 like

Misschien is marijn nog met een ahum, ûh alter-ego actief. Kunnen we 'm vragen het topic even opnieuw te plaatsen, … :sunglasses:

1 like

Het zal heel veel werk zijn om die foto’s terug te vinden, als het al lukt. Ik gebruikte het topic ook als bibliotheek.:slightly_frowning_face:
Het zij zo.

Laat me je opvrolijken met wat bijpassende muziek.
Gewoon om even in het thema te komen: https://m.youtube.com/watch?v=EkkkOaBl0FY

Nou, daar doe je me echt een plexier mee.:joy::joy:

Ik zou het gewoon proberen! Overigens is er inmiddels een nieuwe marijn, vandaar dat ik de tag maar even heb verwijderd. Anders raakt die in de war. :wink:

1 like