Zolang er maar genoeg mensen zijn die het consistent over een langere periode verkeerd spellen word de verkeerde spelling vanzelf de nieuwe correcte spelling van het woord. Zo krijgen oude woorden soms ook een totaal nieuwe betekenis en ontstaan er nieuwe woorden.
Dus als we dit met een groot deel van de bevolking een paar jaar volhouden dan krijgen we zo en zo vanzelf gelijk van van Dale (of Prisma voor de mensen die op budget zitten).
De reacties van verschillende volgers op deze Facebook pagina is idd. vaak negatief als het om afwijkende horloges, meningen of schrijfwijzen gaat.
Eigenlijk enerzijds wel logisch, omdat het accent daar toch wel ligt bij vintage Rolex en dan in originele en ongepolijste staat. Op zich is daar natuurlijk niets mis mee!
En zo te zien zijn er ook wel heel erg veel van te vindenš.
Mooi kwartet Omegaās Hans, ver van vergaande glorie . Ik begrijp ergens wel het punt dat AVW wil maken, maar lekker dik aangezet. Heerlijk om hier de reacties op te lezen.
Mooi fimpje over een bijzonder horloge van Omega, dank je wel voor het delen Kasper. Ook heb ik alvast even een snelkoppeling naar jouw prachtige Invicta website gemaakt, daar ga ik binnenkort eens even goed voor zitten!
Welk merk nu beter is, Rolex of Omega, maakt me helemaal niets uit, maar mijn hart gaat nog steeds sneller kloppen voor Omegaš.
Het was van mijn kant eigenlijk alleen een beetje dollen met de Rolex fanaten onder ons. Ik zal een aantal dingen namelijk niet ontkennen in die discussie tussen deze twee grote en mooie merken.
Dat Rolex, gewild, degelijk, waardevol, mooie historie heeft zal ik natuurlijk nooit ontkennen.
Dat Omega momenteel minder in de markt ligt, vreemde marketing keuzes maakt is ook een feit. Maar dat de huidige horloges toch prima afgewerkt zijn, dat er toch een aantal klassiekers zijn die iedereen prima in zijn collectie kan hebben is natuurlijk ook gewoon waar.
Natuurlijk wil ik uiteindelijk een Rolex explorer of Milgaus. Natuurlijk wil ik uiteindelijk een Omega Speemaster, Seamaster of 1 van de nieuwere de Vile modellen.
Heel erg bedankt voor je enthousiaste reactie over mijn website. Ik maak hier eigenlijk niet echt reclame voor, met name omdat dit niet gewaardeerd zal worden. Uiteindelijk wil ik dat mensen enthousiast worden waar ik enthousiast van wordt. De mooie horloges van Invicta (ook ik ben van mening dat er een aantal āgedrochtenā tussen zit).
Dank iedereen voor de feedback, leuk en leerzaam om de uiteenlopende meningen te horen. T blijft subjectief. Voor de duidelijkheid, ik hou van Omega; de huidige koers trekt mij niet. Maarja iets al dit zou ik boven vrijwel elke nieuwe Rolex verkiezen