Vergane glorie...

Lees ik daar nu “biercafe”? WTF is een cafe zonder bier dan??

Een wine-bar? :joy:

1 like

Tis gewoon allemaal PUIN !

Behalve Rolex uiteraard. :sunglasses:

Niks mis mee toch. Mensen die lopen te zeuren over taalgebruik vind ik zo en zo kinderachtig.
Maar dat is mijn mening. En ja dat mag ik zeggen. Ga zo door Jasper. Vind je een verademing vergeleken met de meeste andere gasten die filmpjes maken op Youtube omrent horloges.

4 likes

Echt helemaal mee eens

En wat ik vindt van die ouwe meuk
Hee @AmsterdamVintageWatches RAMMELAARS ZIJN HET DIE VINTAGE SHIT
ik denk dat 95% van die ouwe meuk de kliko in kan. waaronder ook ROLEX. Is toch een bij elkaar geraapt zooitje . Zou wel eens willen weten hoeveel procent er nog echt origineel vanuit fabriek in omloop is

Vergaande glorie of niet geef mij maar een nieuwe
Zeg nou zelf zit en is toch 100x beter

6 likes

:joy:

Yep mensen hier heb je het profiel van de moderne Rolex drager. Vergane glorie, zeker weten

6 likes

:joy:

Ik ga m’n Rolex verkopen…
Iemand nog een Patek liggen?

7 likes

Niet doen, ook vergane glorie. :sweat_smile:

Het komische vind ik wel dat het een soort cirkel redenering is. En dat dit soms slecht uitpakt door gehypte geruchten.

1 vraag naar omega loopt niet gelijk op met de gewenste groei
2 omega probeerd dat op hun manier op te krikken met social media reclame (helemaal niks mee mis dat ze een moderne manier van adverteren proberen)
3 youtubers maken filmpjes over de dalende populairiteit ( niet voldoende groei = falen en dalende populairiteit bekt beter dan verwachte doel niet gehaald.
4 mensen kijken youtube flimpje en springen aan boord bij de hype trein om omega vergane glorie te verklaren
5 omega haalt zijn verwachte doel niet door de hype trein.
6 ga terug naar 1

1 like

Prachtig horloge. Rolex is zeker geen vergane glorie.

2 likes

Wat een onzin

2 likes

Ik ga sigaren roken, penselen in lichaamsopeningen stoppen, president
worden en autocoureur alsmede rapper/verkondiger van het Boek, cocktails drinken, shaken not stirred, een ouwe motorfiets van modderpoel naar modderpoel rijden met een F91W om de pols…
En daar zet ik knalhard een plaat van ELP bij op :grin::+1:

1 like

ELP? ik ken ze niet, maar vrees met grote vreze.

1 like

Emerson Lake and Palmer.

Zo, u bent ook weer onder de levenden? :thinking:

Het eerste biertje mag wel open dacht ik zo :rofl:

1 like

Tja, wat is de definitie van leven?
Emerson Lake en Palmer. Niet aan gedacht in verband met jou.

Ik drink nooit voor elven ‘s avonds. Maar dan kan ik hier inderdaad wel eens uithalen.

1 like

Hahaha :rofl:

Is ook k*tmuziek hahaha :grin:

Maar met een original Wilsdorf om de pols moet dat toch niet deren?

1 like

Is dit “vérgaande glorie” als in glorie die vér gaat, of “vergáánde glorie” als in glorie die aan het vergáán is? :stuck_out_tongue: :+1: Jij schrijft lekker zoals jij schrijft, Henman; geschreven Nederlands is niet je sterkste kant, dat weten we allemaal, en dat maakt me verder helemaal niets uit, maar deze is zo lekker dubbelzinnig dat ik me afvraag of je het ditmaal doelbewust doet. :sunglasses: :smiley:

4 likes

Ja, dat is het.

Ook wakker WE? :grin:

1 like

Slaap ik ooit dan? Hahaha, ik had het vandaag nog over je in pb!

@junior ze hebben weer een nieuwe manier gevonden om me te pesten! :sob::sob::sob:

5 likes

Oh, maar Henman, daar komen we bij jou helemaal niet aan toe, omdat over de inhoud van je berichten al genoeg te zeuren valt. :grin:

8 likes