Waanzinnig
Niet ongebruikelijk dat rode wijn van blauwe druiven wordt gemaakt. Wordt overigens in Nederlamd inmiddels ook al veel gebruikt.
Redial! Geintje, wat een verrukkelijk ding zeg (het ding, niet de ding, mocht je er in een reply aan willen refereren). Klasse!
Klopt, Rolex gebruikt geen AR coating.
Wat er niet op zit, kun je ook niet beschadigen
Gruwelijk!
Deze vind ik erg mooi!
Wekelijk in een super mooie staat
Ach jasper zijn filmpjes vind ik leuk om te kijken. Maar over wat hot is en wat niet ga ik toch echt zelf en niet een ander.
Grappig. Ik doe dat minder precies: Klontje van dittem voor de smaak, drupje van dattem voor het bakgemak. Nog steeds niet te hard bakken, vis moet zacht zijn en net aan gaar, en olijfolie moet net zo min branden als boter.
Dat doet me er aan denken dat ik nog stoofpaling heb liggen.
Man man man man man. Wat hot is zou ik nog niet herkennen al schopte het me in de nootjes. Gelukkig vaar ik een eigen koers die van moeders de vrouw niet hip hoeft te zijn.
[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:320, topic:211286, full:true”]Gelukkig vaar ik een eigen koers
[/quote]
Dus dan bepaal jij zelf toch wat hot is en wat niet?
Dat is wel een heel mooie Rolex
Bedankt Hans, dat kon ik wel even gebruiken
Keep up the good work
Graag gedaan🤝!
Ik weet precies hoe het zit maar daarmee heb je nog steeds geen punt.
Vergane glorie? Ach.
De conclusie die ik trek nav dit draadje is dat de huidige modellen van Omega niet veel soeps zijn. En als influencers dat zeggen zal als gevolg daarvan de prijzen wel gaan dalen. Dat komt goed uit want ik zoek nog een Globemaster. Met een blauwe wijzerplaat. Wil iemand die kwijt nu het nog kan?
Niet veel soeps.
Weet ik. Maar voor n leuk prijsje offer ik me wel op.
Ik zag dit topic al even staan, maar negeerde het omdat ik aannam dat het een zuur verhaal was over hoezeer @AmsterdamVintageWatches ernaast zat. Nu ik toch geklikt heb ben ik aangenaam verrast door het leuk geschreven positieve verhaal
Oh en nog een klein hart onder de riem: