Vergane glorie...

Filmpjes worden opgenomen na sluitingstijd; als ik al de hele dag aan het lullen ben geweest, veelal in het Engels. Het vergt dan de nodige energie om taalkundig een foutloos resultaat neer te zetten. Alles is ook 1 take en voornamelijk geïmproviseerd, tbv de spontaniteit :+1:t4:

14 likes

Hou op met me hoor… Ik glijd hier bijna van mijn chesterfield af

3 likes

Waar, maar nooit veel bediscussieerd. Ik wou elke letter van het alfabet meenemen.
Sinn staat ook in het rijtje.
Niemand heeft het over vergane glorie, patsers, iedereen wil ooit, en enz. in verband met de meeste andere merken.
Misschien wel omdat Rolex niet als enige een patserklokkie is, en ook dat er heleboel mooie merken zijn waarvan de bezitters glimlachend achterover leunen.
Breguet om de pols, dat is bij mij wel een wens, om met een sigaar in de mond smalend aan mijn vrienden te verhalen over HF’ers, en hun merken.:smirk::tumbler_glass::sunglasses:

1 like

Ik doe meestal 25% olijfolie en 75% boter. Daardoor kun je net wat hoger in temperatuur zonder dat de boel aanbrandt.

Hoe noem je dan de angst voor het na een boer nog proeven van de frikandel speciaal die je twee dagen daarvoor at?

3 likes

Hallo,

Ik ben er ook nog… :wave:t2::wave:t2::wave:t2::ok_hand:t2:

Mijn aangetrouwde Duitse familie zit in die branche… :wink:

1 like

Nieuwe Speedmaster in het midden? :scream::+1:

Zo zit ik elk weekend, heerlijk. Maar dan met een Japans rommelding om de pols.

1 like

En zonder vriendin, maar met je rechterhand

1 like

Die heeft @anon11367652EV ook niet, daarom kunnen hij en ik het ook zo goed met elkaar vinden. Een flesje Laphroaig 1960 vintage reserve en een Gurkha His Majesty’s Reserve in de waffel, is voor ons ruim voldoende.

On topic: ik vind vintage Omega erg mooi en van het moderne spul maar een paar. Dus ik sluit mij aan bij Jasper, maar dat geldt ook voor Rolex. Vintage rocks. Vroeger was alles beter. En goedkoper.

Ik heb geprobeerd om een fatsoenlijke copyrightvrije afbeelding van een vintage explorer te vinden maar dat is helaas niet gelukt. Heeft iemand een eigen foto om mijn gelijk te onderstrepen? :wink:

3 likes

Jezus, is dit soort opmerkingen nou steeds nodig?

1 like

Zeg maar Drebin

3 likes

Zonder vriendin maar met jezus

2 likes

Misschien is het goed om jullie nog even aan het onderwerp van dit topic te herinneren: Rolex/Omega vergane glorie…?

1 like

Candide Rocks ook, sluit me hier volledig bij aan. Vostok, Seiko, Omega, Heuer en ook Rolex van de oude stempel is en blijft mooi.

2 likes

Noem je mij nou vintage? :tired_face:

2 likes

Neen, alleen maar dat je een ouwe rocker bent :innocent:

1 like

Zo oké? :innocent::grin:

Mijn persoonlijke 6350 goed genoeg?

45 likes