Klop klop.
. namens mijn zoon… ik wist t wel Jasper… kereltje van 15 die reclame voor jou kan maken… man man wat een succes verhaal
3 bij deze…
Klop klop.
. namens mijn zoon… ik wist t wel Jasper… kereltje van 15 die reclame voor jou kan maken… man man wat een succes verhaal
3 bij deze…
Wat is er mis met mijn Vulcain Glycine Roamer en Buren vraag ik me af, nu dat die niet eens op deze uitgebreidere lijst worden genoemd. Glycine, vergane glorie.
Dank je wel, het was een lekkere rode wijn van blauwe Duitse druiven, een Dornfelder. (Van een of andere Hagenees op de Facebook pagina van AVW mag ik niet meer zeggen: “een droge rode wijn”, maar wij in Enschede zeggen dat altijd zo😀). Het noten kraken ging gisteren perfect!
Tuulk joh. Neem er nog eentje. Hebbietgoedwieskapotosso.
Hallo doe eens even niet, dat hele Invicta verhaal is al pijnlijk genoeg.
Echt😀:
De Dornfelder is een blauwe druivenras dat voornamelijk in Duitsland groeit. De druif heeft een dikke schil en bevat veel kleur. De helft van de aanplant bevindt zich in de wijnstreek Palts. Voorts wordt het ras gekweekt in de wijnstreken Rheinhessen en Württemberg. De Dornfelder geeft een dieprode kleur.
Vergane glorie of…
Foei Hans. Je eigen topic verzuipen in druiven .
Proost, ik doe mee
Heeft die Jasper nou een kroontje op zijn hoofd?
In zijn bril zit een Omega logo verwerkt. Kijk maar eens goed.
Da’s een Bombay special, denk ik.
Vreemd dat je Oris in dat rijtje noemt, volgens mij één van de actievere topic hier…
Wellicht als jullie allemaal uitgepraat zijn over mijn uiterlijk, taalgebruik en voorkomen kunnen jullie weer terug naar het topic
Is het lidwoord Het dan dit, dat en welk
Is het lidwoord De dan deze, die en welke
Jeweetog niffo
Het spijt me, het was mijn vroegste associatie met je gebruikersafbeelding. Ik bedoelde er heus niets kwaads of persoonlijks mee.
wat een verschil in ar coating tussen die 3
Die kroon past ons allemaal
No offence taken. Lijkt me alleen een vrij irrelevant onderwerp voor een horlogeforum.
Ik zou je doen…