Dit vind ik zelf de beste manier om van de smpc tramrails af te zijn

Het is mij niet helemaal duidelijk, heeft dit kritiekpuntje betrekking op de Rolex of de Omega?
Gaat het over de Rolex bezel dan klopt er iets niet, ik heb zelf een subC maar het is onmogelijk dat die bezel uit zichzelf gedurende de dag verdraaid, dat hoort niet zo soepel te gaan. Bovendien is die perfect op 12u uitgelijnd, zonder enige speling.
Verder een leuk verhaal, ik zou graag een smpc willen hebben maar helaas andere prio’s qua financiën.
Is bij de Sub. Gaat niet helemaal uit zichzelf, maar er is weinig kracht nodig om hem te draaien en de bezel is grippy. Ik merk dus weleens dat mijn mouw of de handdoek na handen wassen hem soms iets doordraaien.
Maar er zit absoluut geen speling op oid en de uitlijning is inderdaad precies op de 12
aha, thnx voor je uitleg, door je mouw of handdoek blijf ik vrij soepel vinden, ik zal er nog eens extra bij mij op letten.
dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling
Mooi stuk! Ik heb geen van beide horloges en weet vrijwel zeker dat ik ze nooit zal kopen maar heb er met veel plezier over gelezen; zegt voldoende!
Jammer dat Rolex maar niet aan het ontspiegelde glas wil. Ze schijnen hiermee te wachten tot ze een techniek vinden die aansluit bij hun kwaliteitseisen. Gezien het perfectionisme dat daar heerst zou het dus nog een tijd kunnen duren…
Nope, me too. Een van de redenen dat ik de mijne net verkocht heb, niet functioneel genoeg voor me.
Mooi geschreven!! Bedankt.
Voor mij zijn de Sword wijzers mét golfjesdial het mooist voor de SMp; vandaar dat mijn Peter Blake, met de comfortabele metalen band, een blijver is:
Een wat ouder topic even leven inblazen… dit nadat ik van deze topicstarter een mooie JLC gespot had in het lopende en betreffende topic.
On topic uit 2017;
Leuke review heb je gedaan over twee iconen Voor veel mensen misschien nog leuk een keer (terug) te lezen dit vergelijk. Vandaar dat ik niet schroom hem uit de “ijskast” te halen
Ik vond het verhaal met de sluitingen herkenbaar. De eens is de ander niet!
Ik heb een Certina DS met een glide sluiting en het is inderdaad subliem in eenvoud en comfort.
Net een recentere Certina DS Podium met een (deur?) sluiting (2 delen komen bij elkaar) en het is ielig en onpraktisch. Ook niets af te stellen qua lengte. Dan een Tissot met dezelfde sluiting, die wél werkt door een iets dikkere uitvoering (terwijl het beide Swatch merken zijn)