Verheugen jullie je ook zo op de Rikketik?

Op de 28e in Houten? Ik kan bijna niet wachten!

Ja! De laatste paar keer kon ik steeds niet gaan vanwege andere (leuke :wink: ) ‘bezigheden’, maar de 28e staat al een tijdje afgestreept!

Verder heb ik geen wilde aankoopplannen, misschien wat bandjes. Maar ja, je weet nooit waar je tegenaan loopt :smiley:

Wilde ook gaan (sla vrijwel nooit over) maar vrouwlief heeft die dag andere plannen. Vooruit dan maar. Volgende keer beter afstemmen thuis.

ik ben nog nooit geweest door andere dingen, maar deze keer hoop ik toch echt te komen.

Ben echt al lang niet geweest (of ik kon niet, of het potje was leeg) maar nu ga ik toch echt en heb er gruwelijk zin in.
Ga op zoek naar wat leuke military vintage horloges. Niet specifiek op zoek naar een merk.

Kunnen wel een meeting houden!

Ik ga zeker, loop toch iedere keer weer tegen leuke dingen aan.
misschien een meeting bij , of dichtbij de coffee/broodjes corner in de grote zaal ?

kijk wel via mijn webcam scheelt me weer een reis.

Webcam :S

Als het weer het toe laat ben ik er zeker.

Wat mag ik me daar bij voorstellen ?
Ben newbee op dit forum en heb nog nooit een horloge-beurs bezocht…
Jammer dat het zo (relatief) ver is - ik sukkel een beetje met mijn zicht en daarom vermijd ik lange autoritten.
Hopelijk post er iemand wat leuke foto’s…

Marc-B1 Schreef:

Wat mag ik me daar bij voorstellen ?
Ben newbee op dit forum en heb nog nooit een
horloge-beurs bezocht…
Jammer dat het zo (relatief) ver is - ik sukkel
een beetje met mijn zicht en daarom vermijd ik
lange autoritten.
Hopelijk post er iemand wat leuke foto’s…

de trein rijd ook, en er is een busje vanaf het station naar de beurs.

Mja, maar ik moet wel van België komen; ik denk dat ik met de trein een hele tijd onderweg ben…

Marc-B1 Schreef:

Mja, maar ik moet wel van België komen; ik denk
dat ik met de trein een hele tijd onderweg ben…

ow ja dat wist ik niet, er zijn wel misschien mensen uit belgie die gaan, misschien kun je meerijden. Ik las dat als hij kon freddy ook gaat, hij komt ook uit belgie.

Long Schreef:

kijk wel via mijn webcam scheelt me weer een reis.

ben in de war met iets anders…iets heel anders laten we het daar maar op houden sorry

Lijkt me ook wel weer leuk om te doen. Hopelijk heb ik dan mijn nieuwe aanwinst binen! :wink: Dus dan kan ik tijden de beurs struinend op zoek naar bandjes. Houten is vanaf hier heel fijn te rijden dus als er een meeting is denk ik wel ff dat ik aanwezig ben.

Master Fan, ging jij nou ook?

Ik kan eindelijk ook weer eens naar de Rikketik. Altijd leuk er rond te kijken.

gr,
Hans Mennink

hallo ik ben ook een betrekkelijke “new bee” volg het forum sinds een paar maanden vij intensief
en de 28 ste kom ik voor de eerste keer. heb er veelzin in en zou zeggen tot ziens bij e snack corner

Jaap-Wim Schreef:

Lijkt me ook wel weer leuk om te doen. Hopelijk
heb ik dan mijn nieuwe aanwinst binen! Dus dan
kan ik tijden de beurs struinend op zoek naar
bandjes. Houten is vanaf hier heel fijn te rijden
dus als er een meeting is denk ik wel ff dat ik
aanwezig ben.

Master Fan, ging jij nou ook?

hoi Jaap-Wim, als het goed is en er niks tussen komt ga ik ook naar de rikketik. dan zie ik je daar, ik laat het nog wel even weten of ik kan of niet.

denk dat ik wel even ga kijken…

groet Arno

Jaap-Wim Schreef:

Lijkt me ook wel weer leuk om te doen. Hopelijk
heb ik dan mijn nieuwe aanwinst binen! Dus dan
kan ik tijden de beurs struinend op zoek naar
bandjes. Houten is vanaf hier heel fijn te rijden
dus als er een meeting is denk ik wel ff dat ik
aanwezig ben.

Master Fan, ging jij nou ook?

Nou, ik heb mijn nieuwe aanwinst dus ik ga denk ik toch maar ff kkijken! Zou moeten werken vandaag maar ik kon gister dus ben vandaag vrij.

Stap straks de auto in en zal er rond 10.00uur wel zijn. Misschien tot ziens! :slight_smile: