Klopt, ik vrees dat die bal het geen 5 minuten volhoud.
Onze hond is inderdaad erg lomp. Moeder is een kruising deense dog x mechelse herder, vader is een engelse bulldog.
Wij zijn beide redelijk Ducati gek (Onze hond heet Desmo). Toen ik voorstelde om een mooie 748 te zoeken en die in de woonkamer te zetten reageerde mijn vriendin dat dan eerst het aquarium weg moest. Volgens mij had ze niet helemaal in de peiling dat ik dat ook echt ging doen.
Maar zonder gekheid valt de betrouwbaarheid best mee hoor. We zijn een paar jaar geleden met twee monsters op vakantie geweest door Slowakije, Polen en Tsjechie, geen enkel probleem. Je hebt wel meer onderhoud als een japanner maar zoveel meer ziel. Een Duc leeft meer.
Ha,ha ik heb een hele knappe motor wat zelfs mijn vriendin beaamd maar als ik alleen al het idee zou opperen om deze in de kamer te willen zetten dan is het oorlog! Toen ik deze net had heb ik hem vol trots in de gang gezet en kon ik er door de stalen glaspui mooi naar kijken maar dat was een eenmalige en korte actie…
Ik moet ook toegeven dat de rubberlucht van de banden niet echt lekker is.
Voordat de Duc naar binnen gaat maak ik hem eerst heel goed schoon. Daarna een week of drie in de garage luchten en kan hij naar binnen. Daarna komt er eigenlijk weinig geur af.
En een beetje geur mag bij deze petrolheads. Ruikt beter als die Ambi-puur rommel.
Je moet alleen wel zorgen dat de brandstoftank niet helemaal vol zit. Anders gaat het bij het stijgen van de temperatuur wel naar benzine ruiken.