Verjaardagscadeau

Ik ben er verder niet zo jn thuis, maar een oud collega was helemaal lyrisch Ducati. Ik vind het wel een van de mooiste motormerken. Die collega had 2 gelimiteerde versies waarvan een een Ben Bostrom. Daarmee reed hij op het circuit. Wel altijd ontdaan van de originele kuip ivm schade.

Edit: zo een was dat. Blijven stuk voor stuk juweeltjes om te zien.

2 likes

Gave aanwinsten! Leuk dat je vriendin je horloge hobby zo ondersteund met maarliefst 2 horloges. Jammer dat ze je nog zo lang laat wachten.

Zelf ben ik deze maand jarig, dus ik ga je topic ff doorsturen :zipper_mouth_face:

1 like

Ik ken de uitvoering. Vind hem mooi maar ik zou snel uitgekeken raken op het drukke design vrees ik.

Zoveel mensen zoveel smaken gelukkig.

Eigenlijk is het ook een motor van niks, je zit er als een aap op, lage snelheden zijn niet te doen met de druk op de polsen en als je een beetje gaat spelen kost het je rijbewijs.

Maar als ze ze dan begint te zingen als je het gas wat open draait en deze “Bella” de bocht in legt…

Ik las dat er in TL2 ook een motortopic is. Als dat bereikt is kan daar ook mooi gespamd worden over de reis met onze toenmalige monsters naar het oosten en dergelijke.

1 like

Geweldig…! Vele malen beter dan een bank van Ikea in je huiskamer. :+1:

1 like

Of je motor, er liggen waarschijnlijk nog wel wat stukjes van mijn ex-monster naast de oprit van de A9 bij Uitgeest.

De koper was nog geen 5 kilometer van mijn huis al iets te enthousiast :rofl:

1 like

Dat is wel zuur. Bij de M900 werd het achterwiel ook wel zenuwachtig als je te ver terugschakelde.

Because fuck it.

Heel gaaf! Ga ik later ook doen als ik groot ben.

1 like

Heel goed. Leef je leven.

2 likes