Ik weet niet of dit van belang is voor je, maar ik heb horloges doorverkocht omdat ik het niet duidelijk afleesbaar vond. Een totaal witte wijzerplaat met witte wijzers zou mij persoonlijk irriteren.
Ook belangrijk de Lug to Lug afstand.
Ik ben er gaandeweg meer en meer achter gekomen dat dit - los van de door @TagEd genoemde argumenten - een behoorlijk punt van aandacht is.
Ook met de lug-to-lug afstand zijn er zoveel factoren belangrijk. Draag je een klok op een Nato, stalen of leren band? Heb je een platte of ronde pols? Etc
Inderdaad ook een belangrijk aandacht punt zie onderstaand verschil maar eens.
En⦠de gemodde versie.
Weet iemand of je de band zou kunnen wisselen bij een c60?
Volgens mij bied Chr Ward de mogelijkheid om je horloge te kopen met een band naar keuze
Armida vind ik ook mooie horloges hebben binnen je prijsklasse. Evwn naar beneden scrollen
Thanks voor de tip maar ben er denk wel uit ga voor de c60 300 die nu zelfs paar honderd onder budget zit. Kan ook voor de pro versie kiezen maar goed is goed heb dan ten minste al weer wat extra voor de volgende aankoop
Of overweeg eens een vintage horloge, voor 500 euro is dan ook een leuke Omega haalbaar.
De C60 600 pro is een kwalitatieve flinke sprong tov de eerdere versies, en als je in GBP bestelt en de code 100uk16 gebruikt maar iets van euro 460 omgerekend
Je bent geweldig ga nu toch maar de pro kopen
Persoonlijk zou ik liever voor de Pro gaan ten opzichte van de 300. Maar dat is en blijft natuurlijk persoonlijk. Weet je al voor welke grootte je gaat?
43 denk ik want ben 2meter groot met gemiddelde polsen en aangezien ik mijn 42 prima vind en voor een jong persoon als mij je grotere horloges vaak ziet voorkomen ga ik voor die grote
Op de dag dat ik wilde bestellen werkt de kortingscode niet meer altijd lekker wilde gisteren bestellen bij Christopher Ward maar toen had ik het te druk en niet werkt die niet meer
De kortingscode zou ook helemaal niet hebben mogen werken op die aanbieding. Waarschijnlijk heeft iemand een slechte ochtend gehad vanmorgen