Verjaardagskado Hamilton Khaki Field 🙌

Vandaag heb ik het geluk gehad om weer een jaartje ouder te worden (41). Ik kan nu een heel verhaal ophangen over hoe mijn vrouw een zoektocht heeft doorlopen om te komen tot mijn kado (u raad het waarschijnlijk al, een klokkie).

Maar niks daarvan is waar, ik heb zelf met een (relatief) laag budget een Hamilton Khaki Field (olijf groen) weten te scoren om die als kado te krijgen :grimacing:

Ik zocht variatie in mijn bescheiden collectie en zocht een dunne, kleine kast, mechanisch klokkie. Zie hieronder het resultaat. Ik vind het een beauty :heart_eyes:, de matte kast, de witte cijfer en wijzers, de olijf groene kleur, kei dun en kek bandje.

EDIT: hij valt ondanks zijn kastbreedte en de lange lugs (dat is een ‘dingetje’ volgens vele reviews) perfect om mijn pols van 18,5cm.

88 likes

Top horloge! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met deze schitterende aanwinst! :sunglasses: :+1:

1 like

Leuk horloge om erbij te hebben, heb hem zelf ook (no date versie) :grin:

1 like

Nou, gefeliciteerd x2 dan! :birthday: :clinking_glasses: :gift:
En je weet toch zelf altijd het beste wat je precies wil. Dus begrijp het wel. Veel plezier ermee en een fijne verjaardag nog!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :partying_face: en tegelijk ook met de nieuwe aanwinst :slight_smile: super veel plezier ervan en geniet van je verjaardag :crazy_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge en de band past ook perfect, top combi!!

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst. De beste cadeaus koop je toch meestal zelf :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Mooi man, gefeliciteerd. :partying_face:

1 like

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en je NA.
Groetjes van zijn broertje.

5 likes

een gelukkige verjaardag en een pracht van een horloge :+1:
in ieder geval een goede smaak :ok_hand: :smiley:
geniet ervan :smiley:

1 like

Gefeliciteerd en zo’n kado is altijd goed natuurlijk.

1 like

Proficiat met je verjaardag en je nieuwe aanwinst.
En soms moet je jezelf verwennen met een leuk cadeau.

1 like

Gefeliciteerd en leuk cadeau! Heb je nog ‘Oh wat een verrassing’ gespeeld? :joy:

Leuk horloge hoor. Hier ook sinds een paar weken de no-date versie. :ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd , en een prachtig kado :ok_hand:t2:

1 like

Proficiat! Hij staat je goed. :ok_hand:

1 like

Proficiat :partying_face:

1 like

Mooi kado! Gefeliciteerd! :slight_smile:

1 like