Laten we omega niet vergeten! ️
On topic. Een leuk horloge, maar niks voor mij. Wellicht dat een leuke dame deze wil dragen?
Laten we omega niet vergeten! ️
On topic. Een leuk horloge, maar niks voor mij. Wellicht dat een leuke dame deze wil dragen?
Zou ik hem dragen? Nee.
Maar ik vind dit een stuk beter dan al die plakrommel. Het is dan wel geen horologisch hoogstandje, het heeft tenminste eigen smoel. En dat is ook wat waard.
Ik houd wel van een beetje aparte horloges om de pols. Aparte kleur, vorm.
Zelf zou ik deze nooit dragen omdat ik hem vreselijk vind, maar ik kan waarderen als een ander hem draagt omdat het gedurfd is.
Super gaaf toch !
Op een zwart overhemd naar een feestje zou ik hem met veel plezier dragen ! Glas alcoholvrije bubbels erbij en moet je ze zien kijken naar je pols.
Waarde bij verkoop is waarschijnlijk nul dus gewoon bewaren en dragen bij de juiste gelegenheden.
Sollicitatiegesprek : neen
Dagje naar het strand : neen
Gewone kantoordag met klanten: neen
Feesten en partijen: YESSS
Zou ik hem kopen? Nee. Zou ik hem dragen als ik heb had liggen? Yep. We nemen onszelf hier veel te serieus. Ik draag af en toe een gekke Chinees, gewoon voor de lol.
Let’s party like it’s 1999!
Het is echt niet verkeerd, maar wel heel erg fout. Dus dragen!
Ik vind hem eerlijk gezegd niet heel mooi. Heeft veel weg van een aansteker.
Vreselijk fout dus absoluut dragen dat ding.
Juist daarom!
Mooi ding inderdaad, niet te veel kijken naar wat iedereen hier roept hoor! Vind het wel iets bijzonders
Mooie Rolex man.
En ja… ELKE Rolex kan nu en dan en voor altijd.
Dragen die Rolex, niks verkeerds aan te ontdekken.
Of ik heb iets gemist, of jij mist iets
Uiteindelijk …
Dus met wat geduld…
Mijn kleindochters gaan hierbij volledig uit hun dak !!!
Bewaren dus tot je zelf kleindochters hebt !!
Bb
'ns een keer geen Speedy, Sub of SKX. Maar lekker onderscheidend en eigenwijs ontwerp. Dus gewoon af en toe een keer dragen.
Ik vind hem funky!
Best leuk voor sommige gelegenheden.
Uiteten, feestje of terras.
Ik ben al heel erg lang opa.Twee kleinzonen.
Het is nogal een fors blok metaal. En daar voor heb ik geen bijpassende dame.