Verkeerd?

Absoluut acceptabel, in bepaalde kringen, waar ik niet toe behoor of wil behoren.

Kortom, zoiets kun je alleen maar zelf bepalen.

1 like

Ja, die vallen hier dus niet op. Doorgaan voor kleindochters.
Groet, bb (9 kleinkinderen)

1 like

Hangt imho af v hoe je t met de rest v je outfit combineert.

1 like

Verkeerd…? Ach, koffie verkeerd smaakt het best.

1 like

Nee, dat is echt goor.

2 likes

Goor hoeft niet verkeerd te zijn.

1 like

hij is COOL , dragen dat spul :sunglasses:

1 like

Ik vind 'm mooi! Een beetje kitscherig, maar met stijl. Mooi pak en schoenen erbij aan doen en shinen!

1 like

Jazeker is dat OK. Cool ontwerp, eigen smoel, niet te groot. Valt mij niks tegen van Gucci.

Mooie dress watch dus! :+1:

2 likes

Wat zit er eigenlijk voor uurwerk in? :thinking:

Maakt voor dit model niet zo heel veel uit maar :grin:
Toch leuk om te weten.

En hoe heet dit model?
De Gucci Handgranate?!! :laughing:

1 like

Hoewel niet van groot belang, heb ik het toch even nagezocht. Op de papieren (een kaartje en een gebruiksaanwijzing) staat niets vermeld.
Los ervan dat ik helemaal geen gereedschap heb daarvoor, is het horloge ook niet te openen. Ik heb een nieuwe batterij laten plaatsen en toen is het geheel ook weer waterdicht gemaakt. Het model - 7100 M - is overigens ruimschoots te vinden op internet, zelf met een youtube filmpje. Maar ik vond geen aanvullende technische info.
Als bonus hierbij nog een plaatje van de achterkant.

1 like

:+1:

1 like

31x29 mm, dat valt nog wel mee

1 like

Als jijzelf hem mooi vind; ja … zo niet, dan weg met t ding! :smiley:

1 like

Nee, maak je niet ongerust, ik vind hem niet mooi. Maar als (gewezen) vormgever kijk ik meer naar de stijlvastheid en het doorvoeren van een idee, dan alleen naar mooi of lelijk. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar soberheid en (ogenschijnlijke) functionaliteit. Maar enige frivoliteit wilde ik in het verleden ook niet ontlopen.

1 like

:dizzy_face:

1 like