Kan er maar eentje zijn en dat is…
Herrezen uit de doden, danwel niet op de derde dag, maar toch!
Augustus dan doe ik mee voor @ThaPapper, september ga ik voor @royke74.
De eerste voor de de leuke verloting en de tweede voor de gezelligheid en de brengservice.
van mij verdient @Fate_Amenable_To_Change vanwege deze opmerking ook een eervolle vermelding deze editie van de HF verkiezing
Haha
Ik zie ineens mijn naam met regelmaat voorbij komen en bij deze hartelijk dank voor een nominatie, immers het gaat niet om het winnen maar om het meedoen nietwaar?
Op het gevaar af andere mede forummers te vergeten, nomineer ik bij deze @daffie en @royke74 omdat zij beiden op dit forum toch wel als rotsen in de branding fungeren. Altijd vriendelijk, correct, hulpvaardig en meelevend, kortom een voorbeeld in deze woelige wereld. David en Roy, go for it!
Ik ook, maar omdat hij pas lid is.
Vroeger op de lagere school als 2 even populaire kinderen vochten om de winst zei de juf: jullie hebben allebei gewonnen. Iedereen blij. En omdat dit topic dat gevoel terug brengt nomineer ik 2 leden voor de co-winst van september:
@Daffie vanwege zijn altijd positieve, vriendelijke en nuttige reacties die echt iets toevoegen;
@ThaPapper vanwege zijn creatieve topics over NA’s, zijn MOD creaties en de gulheid naar andere leden om te helpen met wat dan ook.
Jajajajajajajaja…
De man die bijna eigenhandig het format van dit forum heeft 'aangepast’
Hulde!
sorry, ik bedoelde zijn 2e account
Een soort Co 2 winst dus.
Ik zou graag Logie en Marijn willen nomineren vanwege hun rust. Had al geldprijs gereserveerd voor hen, maar ze reageren niet.
Haha. Mijn HF pensioen is aanstaande, geen zorgen.
Nee, das war einmal en wat krijg je er voor terug.
Ik ga dan toch voor @ThaPapper als forummember van september .
Zijn donaties voor goede doelen en de uitvinder van the thapapper biefstuk-NA-pic maken hem voor mij forumlid voor de maand september
Of het een verbetering is durf ik niet te zeggen.
Maar we konden iig niet door gaan in de spruitjesdampen van weleer.
Nog wat fine tuning hier en daar is geen overbodige luxe
De tijd zal het leren. De spruitjesdampenbestrijding is bij @HanDavinci, @Schoen, @Watch2Morrow, @Da_Watcher, @Chlorophyl, @triplock, @ThaPapper, @cash, @Fate_Amenable_To_Change en @SwedishChef in bekwame handen.
Hahaha
Eindelijk en openlijk de boefjes op een rij.
Hoef ik dat niet meer te doen