Verkiezing: het mooiste gouden horloge - Deel 2: Stemmen

Helemaal goud vind ik fout, moet kunnen :wink:. Zag er meerdere die ik heel mooi vond, maar 1 stem toch? Dus dat werd de PP nr.7 :+1:

1 like

nog maar eens omhoog duwen … stemmen maar!

2 likes

Oh ja, je kunt nog steeds stemmen.

Ja, ik zou nu kunnen stemmen natuurlijk maar hou het even in beraad, ik heb 2 favorieten
Of neeik ga voor de Omega op 2, zeker niet de duurste

1 like

Zie m’n plaatje ertussen staan, mijn stem moge duidelijk zijn. Dus dan maar even ingaan op de side-issue :slightly_smiling_face:

Ik denk dat mensen die gespaard hebben voor een mooie auto voor de 911 gaan; altijd goed. En ik denk dat mensen die niet voor een 911 hoeven te sparen voor de Aston gaan; omdat ze hem mooi vinden. Ik vermoed dat van alle stemmers niet iedereen voldoende heeft opgespaard of op willen sparen voor een gouden horloge en deze dus gewoon stemmen wat ze mooi vinden. En dat er ook een paar mensen stemmen die er een paar uit het rijtje (zouden kunnen) hebben, en die stemmen op wat wellicht in de kast ligt of de volgende zou kunnen worden. En de rest stemt Rolex :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kan er nog steeds gestemd worden?

Ach wat jammer dat ik onder een steen heb geleefd de afgelopen maanden. Ik ik had mijn VC graag willen inbrengen😉

14 likes

Dat had ik al voor je gedaan :blush:

Helaas is deze niet meegenomen in de eindstrijd.
Snap ik eerlijk gezegd niets van :roll_eyes:

2 likes

Het stemmen is 9h geleden afgelopen. De gouden MUT Moon blijkt meest in de smaak te vallen.

2 likes

Dus de JLC is no1. Alleen heeft niemand die hier op het forum. Nummers 2, 4 en 5 zijn denk ik wel forumhorloges (4 weet ik zeker, want die heb ikzelf). Dus de forum top 3 is dan

• 1 rolex day date geelgoud
  • 2 grand seiko the first sbgw252
  • 3 omega speedmaster goud

Die had meteen mijn stem gehad dan. Maar ja, democratie is een lelijk ding. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :joy:

1 like

Haha nee snap ik ook niet :person_shrugging:

1 like

Klopt, ik heb de gouden Speedmaster 50th. De gouden Daytona is van @Bwatched, de Constellations zijn ook vast van forum members. De verkiezing had mijns inziens leuker geweest als het alleen horloges van forum members betreft en tevens is het nu een strijd tussen amateurfoto’s en professionele plaatjes (de JLC lijkt mij).

Anyway, een collega vroeg mij om ook de achterzijde te tonen dus bij deze :slight_smile:

En nog eentje van de voorkant voor het totaalplaatje:

11 likes

And the winner is

5 likes

Pak volgende keer zelf het initiatief! @Kad bedankt voor deze ronde!:+1:

2 likes

Ja, dit was leuk! Well done @Kad!

Moest er iemand goesting hebben, er is nog vraag naar een verkiezing in het middenveld.

De vraag is: “hoe definieer je dat?”

We hadden al:

• mooiste van het forum
  • mooiste <€1000 van het forum
  • mooiste gouden
1 like

Mijn horloge komt absoluut niet in de buurt van dit prachtige exemplaar, wat een beauty!
Het horlogebandje heeft me echter wel op een idee gebracht.

1 like

Mooi hoe de horloges ook op de achterkant totaal verschillend zijn.

Hierbij de achterkant van mijn sbgw252:

2 likes

@Kad bedankt voor de organisatie