Verkiezing: het mooiste gouden horloge - Deel 2: Stemmen

Het zijn er 17 geworden ipv 19; maar ik vermoed dat dit op de eind-uitslag geen impact zal hebben.

Er waren veel mooie inzendingen; ook wat spuuglelijke inzendingen, maar beiden moeten kunnen.
Genoeg geleuterd; de komende week mogen jullie stemmen wat het mooiste goud is.

Een aantal zendingen vielen er helaas uit, gezien ze te ver over de EUR100k zitten; en er moeten helaas grenzen zijn in het leven.

14 likes

FYI 6 en 7 zijn dezelfde

thanks, werd aangepast

Waarom zijn zes en zeven hetzelfde? Ik wacht nog even met stemmen tot je de foto van de Goldfeather er in zet. :wink:

1 like

Foutje werd aangepast.

En dat er veel mensen zijn met weinig smaak, daar kunnen wij niets aan doen. :rofl:

2 likes

Hè jammer, mijn inzending de TAG Heuer Carrera Glassbox yellow gold, lijkt net een paar stemmen tekort te komen? Nou ja, nu logischerwijs op de Heuer reissue gestemd. :person_shrugging:

3 likes

vind die persoonlijk ook mooier dan de glassbox.

De gouden glasbox knalt écht van de pols af. Je moet er misschien van houden. Maar geldt natuurlijk voor veel gouwe klokkies. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Deze Heuer is een stuk meer ingetogen en zeker ook gaaf!

1 like

Die Laurent Ferrier :heart_eyes:

3 likes

Zo stem uitgebracht op mijn voorkeur.

1 like

Dank voor het zorgvuldige tellen, puzzelen, passen, meten, controleren, selecteren en publiceren van deze lijst. Zitten een paar serieuze beauties bij. Keuze gemaakt daar waar m’n mondhoeken als vanzelf omhoog krulden.

3 likes

Tja. Uit armoede Patek Calatrava gestemd. Die is te groot. Bij de Laurent Ferrier is de kleine seconde te klein, ik merk dat pie pan niet mijn ding is.

Eervolle vermelding voor de Lange met KS, de JLC Moonphase, en de Grand Seiko. De rest is kermis voor me.

Ik mis de Goldfeather.

2 likes

Normaal niet echt mijn smaak maar deze is wel erg mooi :heart_eyes:

Ik mis wel deze :grin:

1 like

Tja, de gouden AP die @SAT heeft genomineerd zit niet bij bovenstaande selectie, dus ik breng geen stem uit.

Ruim onder de 100k, dus daar kan het niet aan liggen.

3 likes

Het zou voor mij met voorsprong de laatste zijn tussen de kandidaten hierboven. Brrrr, Maar ja, smaken. Ik vind mijn Tavannes ook mooier dan 50% van de lijst. :smile:

Bon, dan maar de JLC. Geen straf.

Wat fantastisch om te zien hoe de twee JLC’s in deze lijst zich tonen aan de hand van de getoonde foto’s. Spreken mij in deze line up meer aan dan VC, PP en ALS :smile:

Geen 222, geen stem. :wink:

Deze mist inderdaad.

1 like

Armoede? :rofl: (Heel zwaar leven.)

2 likes

Ik ben het totaal niet eens met de smaak van de meerderheden en zal dan ook mijn stem niet uitbrengen.
Ik had het al wel verwacht.

1 like