Verkiezing mooiste horloge op HF tot 1000 Euro, deel 1

Klassiekers in spé :point_up:t2:

3 likes

Mijn nominatie, de Baltic Aquascaphe Classic. De MK2 is ook mooi maar de Classic is tijdloos. Allebei ruim onder de €1000.

11 likes

Snaarstrakke band ook.

Get it while you can. Ondanks het kolossale bord voor de makers kop, zal hij ongetwijfeld op de fles gaan. Dan is dit natuurlijk een instant klassieker. Met een onvermijdelijke premium. Doe je dus een beetje voorzichtig @ray1981?

3 likes

Ik concludeer: da-yum er zijn leuke horloges te koop voor dat budget, waarom zou je duurder shoppen?

Ik nomineer mijn Citizen NB6004 Promaster. Heerlijke diver van titanium met quick adjust, zit altijd perfect en weegt niets. Verkrijgbaar vanaf ongeveer 680 euro.

3 likes

Ik heb maanden gedacht dat dit satire was he, maar de waarheid is verbijsterend.

2 likes

Oke ik pas op, te mooi om te verliezen

2 likes

Oepsie

16 likes

Had je nu maar een duiker gehad…

1 like

Oeh dat is jammer.

Helaas, dit is een 4512 :man_shrugging: en die is niet meer nieuw verkrijgbaar

2 likes

kemonito-wrestling-ezgif.com-optimize (1)

4 likes

Mooi! Graag nog een webadres erbij waar deze voor minder dan 1000 nieuw te koop is

1 like

De manosphere is weer ruimschoots aanwezig. Wat een schreeuwlelijk. Dan kan het horloge nog zo mooi zijn, ik pas. Overigens lijkt het naar mijn mening meer op een Chinees namaak sporthorloge. Dat iets goed is afgewerkt wil niet zeggen dat het karakter heeft.

1 like

4 likes

HHahahaha briljant

Prachtig!

1 like

Circa € 550, incl. alle kosten (waaronder invoerrechten).

9 likes

SPB513

19 likes

Nu is die van mij 2x zo zeldzaam geworden.

Dat is exact wat het is.

Dat is het niet. Geen zorgen, niemand neemt het serieus.

3 likes

Dit doet Van Dam pijn

2 likes