Dit deed nochtans geen pijn, begreep ik…

Dit deed nochtans geen pijn, begreep ik…

Ok ok, hij krijgt een stem!
PS. Noem je dat een schoen?
Ik nomineer de Seiko Sarb035, onderstaande is in bezit geweest van @Riepos en @Fate_Amenable_To_Change alvorens mijn grijpgrage vingers hem wisten te bemachtigen. Ik weet niet meer wat ik ervoor heb betaald, maar ieder hier weet dat deze nieuw ruim onder de €1000,- bleven.
Jammer dat je dan niet ook de bijpassende sliders hebt (inmiddels uitverkocht…) ![]()
Die is al lang niet meer nieuw te krijgen, dus hors concours…
Nou. Die zijn niet uitverkocht. Ze bleken ondraagbaar. Door de scherpe randen haal je je voeten open. Dat is de reden waarom Van Dam die chique sokjes in zijn slippers draagt.
Een hommage
Staat nergens letterlijk in de regels dat het horloge nieuw te koop moet zijn. Als we dat criteria hanteren komen meer dan de helft van de horloges op het forum niet in aanmerking.
Doet mij ergens denken aan een marketing uiting van een ander Nederlands high end horlogemerk.

Even opnieuw lezen.
Een geldige nominatie bevat een webadres, waaruit blijkt dat het nieuw te koop is voor max 1000, dus kan dit prachtige horloge helaas niet meedoen.
Nou …
Ik had de regels wat anders geinterpreteerd. Exuses daarvoor.
Geen punt. Ik hoop dat je nog wat anders moois hebt om te nomineren.
Bij deze een linkje waar die nog verkrijgbaar is:
En om je nominatie te ondersteunen, nog wat extra fotootjes.
99% van de mooie horloges worden door deze regels uitgesloten. Een onzinnige verkiezing dus!
Niet onder de €1000 -
- Linkje bijvoegen naar een website binnen de EU, waar het horloge nieuw leverbaar is voor maximaal 1000,- euro.
Als we maar lang genoeg terug in de tijd gaan kon je een Heuer Carrera voor minder dan $100 op de kop tikken…
Da’s het hele punt. Zonder de regel "nieuw verkrijgbaar"zou je met inflatie correctie tabellen moeten gaan werken om de competitie eerlijk te houden.
Deze kan hier ook niet meedoen, want al in de vorige verkiezing (tot 500,-) genomineerd…
Prachtig horloge. Maar deed al mee met de verkiezing tot 500 euro en doet daarom deze ronde niet mee. Zie intro tekst bij dit topic.