Ja ook hier proficiat ![]()
@MarkusvdV dank. Maar hij kan veel banden hebben en ook op staal is die top.
Makes me come out in beads of sweat…
Zwarte band? Mm, niet helemaal mijn ding indien casual gedragen, maar jedem das seine.
No comprendo amigo. Maar als je bedoelt dat het geen match made in heaven is, ben ik het met je eens.
Gefeliciteerd!!
Waar gekocht uiteindelijk?
Brandfield, een voor mij onbekende grootheid.
Ik had de nummer 5 in december reeds gekocht op een Japanse site, die vorige week laten versturen en gisteren ontvangen: de Citizen NB1050-59E - de zwarte variant dus. Snap de positieve geluiden rond het model want het is echt een mooi en erg goed afgewerkt ding. Ik heb 'm gekocht als zwarte sidekick voor m’n Seiko SARX055; die is qua afwerking vergelijkbaar, maar is mijns inziens de mooiere, met meer vormen op de kast, meer delen in de band, mooiere wijzers. Doet verder niets af aan de kwaliteit van de NB1050!
Hij stond voor iets meer dan 200 euro op Sakura (dus ca. 250-300 na invoer). Helaas ondertussen uitverkocht…
Winnaar 1 en 3 (in crème kleur links in het midden) spot ik hier toevallig naast elkaar in de vitrine.
Beide erg geslaagd!
Waar is dit?
“Exhibition only” zeker ![]()
Mevrouw WilSeiko 3x per week ![]()
Helaas wel.
Op de wachtlijst dan maar? Of grijs kopen?
Jezus, zit die er nog, kocht ik 15 jaar geleden nog weleens een Fossil of Armani. Leuk te zien dat ze nog altijd een mooi aanbod hebben!
In de play-off ronde van de verkiezing mooiste horloge op HF tot 1000,- nemen de winnaars in de categorie tot 500,- het op tegen de beste onder de 1000,-. Ik nodig je uit om ook jouw stem te laten horen!