De stemronde is afgesloten en de glorieuze winnaar is bekend: de Seiko SSB479 ‘Panda’ van @Geuzzz, Brick en andrepost , lange tijd nog op de hielen gezeten door de uiteindelijke nr 2: de Seiko Presage SRPB43J1 van @Bromanus . De na de voorverkiezing gedoodverfde winnaar, de Seiko SRPK87K1 van @Neyra , moest genoegen nemen met de laagste trede van het erepodium.
Iedereen bedankt, die heeft bijgedragen aan deze verkiezing. Ik heb er zelf van genoten om de volledige focus eens te hebben liggen op niet exotisch geprijsde horloges. En van sommige prachtige nominaties van voor mij nog onbekende merken, zoals Smiths en Erebus. Dank je wel allemaal!
@EddieC bedankt voor de organisatie en het vele werk dat je hieraan gehad hebt.
Heel leuk initiatief en 3X Seiko had ik niet verwacht en natuurlijk de winnaars van harte gefeliciteerd.
Nice! Wie had gedacht dat een quartz Seiko zou winnen.
Bedankt voor het organiseren, erg leuk gedaan. En een leuk naslagwerk voor mensen die een budgetknaller zoeken.
Hoera, een tweede plaats voor m’n Cocktail! Heel leuk voor mij als beginnend horloge-enthousiast. Ik heb ‘m om het zilver te vieren weer heerlijk om de pols zitten.
Bedankt @EddieC voor het organiseren en het vele werk, was erg leuk om te volgen!!
Super leuke verkiezing! Ik was opzoek naar een horloge rond deze prijsklasse. En ben de nummer 1 en 3 gaan passen. Beide toppers. Nummer 1 esthetisch mooier, nummer 3 voelde veel degelijker aan en verraste mij wel een beetje. Alleen toen kwam de Maen Triple kalender in het blauw te staan en ben ik uiteindelijk daarvoor gegaan. Voelt nog degelijker aan. En voor mij esthetisch ook wint van bovenstaande horloges.