Opmerkelijk dat al die Seiko’s boven komen drijven. De Presage is een knappe verschijning. Gewoon jammer dat ze die niet in betere proporties weten te krijgen: kleiner en dunner! Die laatste 5 is gewoon zeer goed en stijlvol gelukt retro. Ik had niet gedacht dat die door zovelen ook direct de associatie ‘mooi’ op zou roepen. Het meest verbaasd ben ik nog over de nummer één. Daar vind ik nou geen bal aan en zal hem wederom direct vergeten.
Ik heb weinig met chrono’s , dus voor mij ook niks. Maar die nummer 3 verbaast mij vele malen meer
, echt he-le-maal niks voor mij, grappig zeg.
Bedankt voor de organisatie! Het was leuk.
Toch nog 6e geworden, en dat zonder dat geplug en gebedel om stemmen😜 En met deze hou je nog geld over voor een goedkoop Seiko’tje haha.
Tnx voor het leuke topic!
Leuke verkiezing @EddieC , goed gedaan.
Wie weet volgend jaar weer?
En een leuke winnaar. Best apart dat er drie van één merk bovenaan eindigen ![]()
Ik ben helemaal niet van de chonografen, maar soms, heel soms, komt er iets voorbij waarvan ik denk; ja, dit bekoort mij wel.
Zat gister toevallig de nieuwste video van The Urban Gentry over de SSB479 te kijken en nu zie ik net dat deze ook de verkiezing gewonnen heeft. Toeval bestaat niet want vanmiddag deze plaatsjes geschoten:
Een terechte winnaar! Echt een mooi en fijn dragend horloge. Hier ga ik eens een paar nachtjes over slapen ![]()
En @EddieC bedankt voor het organiseren van de verkiezing! ![]()
![]()
Dat bestaat half. Er is een 38mm kast van. Dunner niet echt, maar kleiner zeker.
Ik vind het misschien wel een ondergeschoven kind, die verzameling. Iedereen heeft het over de SKX als icoon, maar de Cocktail Time werd in de vorm van de SARB065 in 2010 geïntroduceerd.
Dat is een productie run van 16 jaar. Die serie maakt het dus al jaren mogelijk om gewoon een hele nette dressy automaat met eigen smoel en goeie afwerking te kopen voor onder de 500 ballen.
De hele Cocktail Time serie is ook gewoon leuk.
Ik ook niet, nooit gehad. Daarmee zal ik tot een absolute minderheid behoren op dit forum.
Felicitaties aan de 3 winnaars!
Jammer van de Smiths, maar Seiko op 1,2 en drie dat zegt wat
Mooie verkiezing, top organisatie @EddieC ![]()
Een prachtige lijst met zeer mooie en betaalbare horloges, felicitaties aan de winnaars!
Dat moet je zeker gaan doen!
Precies dit. ![]()
Allereerst, i tip my hat @EddieC , bijzonder leuk topic!
Voor de uitslag de winnaar al besteld, de back order is inmiddels vervuld en DHL (zeggen ze) staat midden volgende week op de stoep. Nog wel zoeken naar een racing strap, toch het mooist op deze chrono imho
Kunnen we elkaar de hand schudden
Nick
Voortvarend. Alvast gefeliciteerd
Beter, maar nog niet wat het moet zijn voor mij.
Dank Arjen, waar zo’n verkiezing al niet goed voor is.
Keurige winnaar! En leuke verkiezing!
Wilde hem vandaag eens passen, maar overal alleen nog maar de groene en de blauwe. Bij Punte beweerde de verkoopster zelfs dat er geen zwarte versie bestond, wel een bruine…
. Daar wel de blauwe gepast, en het moet gezegd, de afmetingen zijn echt perfect.