Verkiezing mooiste horloge op HF tot 500,-, het erepodium, fotogalerij!

Die verkoopster is niet wijs :eyes:

Heb ze overigens alle drie vandaag nogmaals gepast en voor mij is de zwarte wel echt de winnaar.

Komt mede doordat de drie subdials bij de zwarte versie meer gebroken wit / beige zijn dan spierwit op de blauwe en groene versie. Dit geeft voor mij een warmere en meer vintage uitstraling…

4 likes

Leuk topic. Inderdaad ligt de focus op dit forum wel erg op duur/duurder/duurst, en het is leuk dat de horloges van liefhebbers zonder bodemloze zakken eens aan bod komen. Deze keer kon ik (familieomstandigheden) niet meedoen, dus ik hoop dat er nog een keer een topic als dit voorbij komt.

2 likes

Eerder mooi/mooier/mooiste

1 like

Je kunt het zelf starten. En ja je mag ook zelf meedoen dan :+1:

Dus hopen hoeft niet. Actie is wel vereist. :sweat_smile:

En ja ik vind ook dat hier veel te veel dure horloges voorbij komen. Belachelijk. Dat mensen eens wat vaker een eenvoudig topic starten.

14 likes

Ja, helemaal eens, zowel met de opmerking over de kleurstelling als dat de verkoopster niet wijs is; ze zei het met zo’n triomfantelijke stelligheid dat ik niet eens de discussie met haar erover ben aangegaan. Ben daarna nog naar de Bijenkorf en Siebel geweest, maar nergens de zwarte meer… :roll_eyes:

Iig is de CWC G10 niet als laatste geëindigd :hugs:

Maar dit was een leuke verkiezing! @EddieC

Een gefeliciteerd voor de nummers 1, 2 en 3 :partying_face:

3 likes

Zulke looks en voor dat geld :sweat_smile:

De mijne is nu tussen Bahrein en Eindhoven :airplane:

2 likes

Het is mijn voornemen om een dergelijke verkiezing ook te houden in de prijsklasses tot 250 euro en tot 1000 euro. Daar ga ik wel een paar maanden mee wachten om verkiezingsmoeheid te voorkomen.

13 likes

Hier? Nee man, hoe meer hoe beter…

2 likes

Goed idee Eddie :+1:t2:
Wellicht in het voorjaar, wanneer iedereen in zijn hoofd al bezig is met de komende zomer en de daarbij horende vakantie beaters. :thinking:

1 like

In welke stad? Ik heb vrijdag in Utrecht en zaterdag in Haarlem de zwarte gepast…

Utrecht (alle drie de dealers)

Ik heb de zwarte vrijdag bij Sky Juwelier in de Lange Elisabethstraat gepast. Daar zou je nog een poging kunnen wagen :ok_hand:t3:

1 like

Oh, daar ben ik idd aan voorbijgelopen…maar, toen ik de blauwe gepast had bij Punte wist ik wel genoeg…

En dat was, naast dat de afmetingen perfect waren? :wink:

1 like

Ik vind deze ook verrassend lekker. Niet dat het per se uitmaakt, maar hij oogt stukken chiquer dan het prijskaartje doet vermoeden.

1 like

Dat het de zwarte voor mij gaat worden…als 't ie nog ergens te krijgen is (ben niet meer in Utrecht). Maar, 't loopt niet weg.

Ja, dat is een goede conclusie. Eentje die ik ook gemaakt heb :ok_hand:t3:

Die verkrijgbaarheid zou wel goed moeten zitten. Tenzij half Horloge Forum nu ineens de voorraad op gaat kopen…:sweat_smile:

Er is sowieso online nog aanbod bij verschillende zaken zoals bij Brandfield.

Ik las in een ander topic dat je bij Brandfield een kortingscode van 10% krijgt na inschrijving voor de nieuwsbrief. En als je dan een paar dagen wacht, ontvang je ook een kortingscode voor 5%. Dat is een fijne korting, al begreep ik dat ze een tijdje geleden op Amazon voor rond de 300/325 aangeboden werden.

Goede opties tenzij je liever je geld uitgeeft bij een fysieke AD natuurlijk…

1 like

Dat is toch wel part of the charm voor mij. Ik zag het prijskaartje pas voor het eerst in de winkel, maar had een RRP van rond de 700/750 verwacht op basis van looks.

En in het echt stelt het horloge zeker niet teleur. Dus dan is zo’n “schappelijk” prijskaartje mooi meegenomen!

1 like