Verkiezing mooiste horloge op HF tot 500,-, het erepodium, fotogalerij!

Je zou het bijna een “rigged election” noemen, als je de resultaten bekijkt.

Echter, met de fotootjes erbij kan er geen twijfel zijn: verdiende top 3. Mooie horloges, stuk voor stuk.

Toch eens bekijken om ook een Seiko aan de collectie toe te voegen…

1 like

Ja, dat was de blauwe, de zwarte heb ik nooit lager gezien dan 430 bij Amazon, ook niet in Duitsland (via Idealo.de), wel via Ebay voor 355,- (ook ergens in Duitsland), maar dat is inmiddels ook voorbij.

1 like

En voor de bijl…

13 likes

Mooi. Toch denk ik dat deze het best tot zijn recht komt zoals @Brick hem droeg :partying_face: :ok_hand:t2:

11 likes

Ja ook hier proficiat :sweat_smile:

@MarkusvdV dank. Maar hij kan veel banden hebben en ook op staal is die top.

6 likes

Beads of rice?

4 likes

Makes me come out in beads of sweat…

Zwarte band? Mm, niet helemaal mijn ding indien casual gedragen, maar jedem das seine.

1 like

No comprendo amigo. Maar als je bedoelt dat het geen match made in heaven is, ben ik het met je eens.

1 like

Gefeliciteerd!!

Waar gekocht uiteindelijk?

1 like

Brandfield, een voor mij onbekende grootheid.

1 like

Ik had de nummer 5 in december reeds gekocht op een Japanse site, die vorige week laten versturen en gisteren ontvangen: de Citizen NB1050-59E - de zwarte variant dus. Snap de positieve geluiden rond het model want het is echt een mooi en erg goed afgewerkt ding. Ik heb 'm gekocht als zwarte sidekick voor m’n Seiko SARX055; die is qua afwerking vergelijkbaar, maar is mijns inziens de mooiere, met meer vormen op de kast, meer delen in de band, mooiere wijzers. Doet verder niets af aan de kwaliteit van de NB1050!

6 likes

Hij stond voor iets meer dan 200 euro op Sakura (dus ca. 250-300 na invoer). Helaas ondertussen uitverkocht…

2 likes

Winnaar 1 en 3 (in crème kleur links in het midden) spot ik hier toevallig naast elkaar in de vitrine.

Beide erg geslaagd!

6 likes

Edit:

Ook de nr.2 Presage in mooi groen

4 likes

Waar is dit?

Breda, juwelier in de Barones.

Even de naam zoeken.

Edit: Horloges - tierelantijnbreda.nl

1 like

5 likes

“Exhibition only” zeker :crown: