Verkiezing mooiste low budget horloge (tot 500,-) op HF deel 3

AB SURD dat mijn snxs79j1 deze lijst niet heeft gehaald :wink:

Die panda en de prx zijn wel mijn keuzes, en een derde seiko omdat t moest.
Leuke topics om te volgen, benieuwd wie wint.

2 likes

Nee, vind ik ook verwarrend

Wie had gedacht dat jij in deze prijsklasse zou winnen :wink:

2 likes

Dikke Daytona

1 like

Veel mooier dan een daytona :wink:

Laatste plek? Dat kan toch niet? Even een extra foto dan.
Blauwe wijzers, opgelegde cijfers/indices.

10 likes

Nou, ik heb op je gestemd hoor, écht wel. :smiley::wave::star_struck:

Als die tweede in de selectie gezeten had, had die het wel tot de top drie gescoord voor mij

1 like

En stemmen maar in ronde 3!

17687225037622883851073007597255

Er mogen ook wel wat meer foto’s gespammed worden.

2 likes

Nummer 4 en 15 verschillen alleen in kastmateriaal? Ik heb op prx, presage en gene gestemd. De eerste 2 heb ik zelf, de prx in wit en gouden bezel, en de presage in hier getoonde uitvoering… beide prachtig dus mijn stem waardig. De seiko gene krantz ook mooi omdat het afwijkt van het reguliere. Ik zie in deze lijst veel standaard layout’s/dresswatches. Vind ik wat zzaai.

Plaatjes ter ondersteuning… ik realiseer me net dat mij prx een automaat is, dus boven budget hier. Evengoed mooi…

4 likes

Ik heb op de cocktail, de 5 en de nb1050 gestemd. De Seiko chrono is tof, maar ik vind een 24 uurs subdial nutteloos, zie liever een meer uitgebreide chrono functie. Getwijfeld over de Smiths, maar die vind ik toch teveel de toch-niet-Rolex.

Wat ook meteen m’n reden is om niet de PRX mee te nemen; de wijzerplaat van de automaat is m.i. véél mooier waardoor ik de quartz snel een gedowngegradede variant vind.

1 like

Nummer 12

8 likes

Het lijkt alsof Certina een beetje vergeten is in deze verkiezingen, wat mij betreft hebben die ook hele interessante opties in dit prijssegment. Helemaal deze in de aanbieding:

Of voor de adviesprijs precies binnen budget, ook een heel degelijk alternatief, deze DS Action Quartz:

3 likes

Überhaupt lijk ik Certina niet zo gek vaak tegen te komen hier, vergeleken met Tissot bijvoorbeeld. Maar misschien heb ik een blinde vlek ervoor. Dat gezegd hebbende, met name die duiker is gewoon een aantrekkelijk model.

Überhaupt valt me op dat er geen duikers tussen de selectie zitten :thinking:

1 like

Dat is inderdaad vreemd.
Als je in WDWV kijkt hoeveel duikers er daadwerkelijk elke dag gedragen worden hadden er hier ook wel een paar bij mogen staan.

1 like

Duikers en ook field watches krijgen in WDWV vermoedelijk veel likes omdat ze tof, sympathiek en/of stoer worden gevonden en niet zo zeer mooi. De prachtige Timex titanium automaat field watch heeft de 3e ronde helaas ook niet gehaald.

3 likes

Iedereen kon zijn of haar horloge nomineren en blijkbaar zijn er te weinig Certina’s voorgedragen. De finale lijst is gebaseerd op ontvangen likes. Kortom: 100% democratie.

4 likes

Ik voel een nieuwe verkiezing aankomen, iets met De Mooiste Duiker… :wink:

3 likes

Onbegrijpelijk :thinking:

3 likes