Misschien alleen de voorwaarde:
“minimaal 200 meter waterdicht”?
Beide horloges in bezit, allebei top. Nu op de 4e en 5e plek, maar dat mag hoger mensen.
Smiths Everest Gilt
of
Ik wil ook wel een gok wagen met deze in Italië gekochte Festina. Voor het gestelde max bedrag kon ik er daar 3 kopen incl een stapel pizza’s, maar ben zeer content met deze Festina. Erg veel waar voor het geld.
Ja of toch de Cocktail, krijgen we die nog boven de chrono?
Hier nog een fotootje, met de voetnoot dat (mijn?) foto’s deze wijzerplaat onvoldoende recht doen.
Kak, je grijpt de kans ook nog eens aan om een nog betere foto dan van de inzending toe te voegen. ![]()
Wel mooi hoor.
Ik volg de verkiezingen met interesse!
Die van jou is ook mooi hoor. Kijk maar naar het aantal stemmen.
Is dit prachtige Timex horloge één der laatste reissues ? Zomja, welk ref.nr. heeft die ? Alvast bedankt.
![]()
Mijn stemmen gaan uit naar de Citizen Zenshin, Orient met roze plaat en de Seiko ‘Gene Kranz’.
De Citizen heb ik zelf met grijze plaat in de collectie. De specs maken voor de prijs voor mij toch wel dat dat ie met kop en schouders boven de rest uit steekt (prachtige plaat, saffier, titanium en een prima geïntegreerde band, met optie tot rubber wanneer je goed zoekt).
De Oriënt is lekker eigenwijs met de roze plaat en met in house uurwerk en meer klassiek design lekker in balans.
En de ‘Gene Kranz’ is een categorie apart met de historie achter het model, de “cushion case”, en fijne details die het een klapper maken voor het geld. (Alhoewel ik het zonde vind van het hardlex).
Al met al een paar mooie budget knallers die in mijn ogen toch echt wel wat moois bieden voor de zuurverdiende centen.
(Dan toch even een plaatje om mijn Zenshin een klein podium te geven in deze wedloop
Skindivers zijn ook divers hoor… ![]()
224 HF-ers namen de moeite om hun stem uit te brengen. Toch zouden er naar 35 zijn, die een soortgelijke verkiezing in een andere prijsklasse leuk zouden vinden
Of zou er massaal over bovenstaand tekstje heen zijn gelezen?
Eens