Verklaring toenemende interesse in automatische horloges

Wat een Bagger :face_vomiting: (Belg) :innocent:

7 likes

Hebben jullie wel Joppiesaus daar?

3 likes

Spreek voor jezelf makker. Ik kan zowel die “zoete mayo” als die gele frietsaus van de McDo makkelijk wegwerken :grinning:.

1 like

Hoe bedoel je dat? Maakt dat uit voor de vergelijking tussen beide lijnen?
Zelf dacht ik wel dat wellicht een correctie nodig is, omdat we door de tijd heen sowieso meer zijn gaan ‘googlen’, wellicht dat je dat ook bedoelt, maar denk niet dat uitmaakt om te laten zien dat beide lijnen groeien medio 2015.

1 like

Ja maar dat is ook Bagger :rofl:

3 likes

Dit topic is meer infotainment en vrijuit denken dan harde wetenschap, dus elke gedachte is welkom :slight_smile: Ik weet eigelijk niet of dat zo is, zijn we meer in buitenland gaan kopen? Je bedoelt via chrono24 en seiya etc?

Ik hoop dat je in het dagelijks leven niks doet met statistiek :grin:

2 likes

Dubbel Bagger helaas precies of je vloeibaar suiker eet :face_vomiting: OG mayo is het beste :sunglasses::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Voila :call_me_hand: goe moatje

1 like

Nee gelukkig niet maar ik leer wel graag, dus wijs me gerust op dingen enzo.

1 like

Geen idee. Ik kan wel een trend ontdekken in toename van zoekopdrachten op de momenten dat ik op oefening was.

Maar dat heeft niks met horloges te maken.

5 likes

McDo frietsaus is een delicatesse. OG mayo ook.

1ste :point_down: 2de yes :ok_hand:
image

Wij zijn er wel mee in onze nopjes.

En het dan nog “patatje” noemen :man_facepalming: :joy:

2 likes

Ik zie het aantal zoekopdrachten (naar wat dan ook) stijgen sinds dat men überhaupt op google zoekt.

Ik kan uit die grafieken niet halen dat het aantal zoekopdrachten naar automatische horloges stijgt tov apple watches.

Ik zou eerder het omgekeerde zeggen op basis van deze grafieken

De groei is toch moeilijk te zien als je zo die grafieken ziet. Het lijkt namelijk positief, maar als je het vergelijkt met zoals hierboven ‘frietsaus’ of met onderstaande, dan is het vrij droevig gesteld met automatische horloges.

2 likes

Precies. Wanneer de zoekopdracht ‘automatische horloges’ wel stijgt, maar geen gelijke tred houdt, lijkt er dus een daling in interesse te zijn.

1 like

Ei en sla-olie toch?

1 like

Waar dacht dat de NL’se mayo van gemaakt is? Van 80% water?

1 like