we wachten af…
Hopen dat het netjes opgelost wordt en je binnenkort weer kan genieten van dit horloge.
CvdK was bij mij alleen van naam bekend maar door dit topic en een aaantal uur google, ben ik weer een stuk wijzer
Na 3 jaar verkleuren zou niet mogen tenzij dat duidelijk vooraf is gecommuniceerd. mooi dat er aan een oplossing wordt gewerkt
Beste forumleden,
Het Ariadne (Christiaanvan der Klaauw) horloge is weer gerepareerd en ziet er werkelijk als nieuw uit. Dankzij Van Hell juweliers Apeldoorn is de wijzerplaat vervangen en heeft het me geen cent gekost. Ik wil jullie allen bedanken voor de reacties en de waardevolle adviezen. Als ik die niet had gehad was ik waarschijnlijk niet in actie gekomen.
Hartelijk dank!
vr gr JC
Fijn dat het eindelijk is opgelost. Maar nu willen we natuurlijk wel een foto
Top om te lezen,maar wij zijn nogal van de plaatjes bij de praatjes
Maar natuurlijk! Ik maak morgen een foto met daglicht en voor het gemak de voor/na situatie.
Vergelijk 23 augustus… wat een verschil. Duurt 3 maanden, maar het wachten meer dan waard!
Dank nogmaals voor jullie support!
vr gr JJC
Ziet er weer super uit! Heel fijn voor je.
Mooi, inderdaad weer als nieuw! Hebben ze nog aangegeven wat de oorzaak was?
Beste Vinner,
Nee, helaas weet ik niet wat de oorzaak is geweest. Waarschijnlijk een oxidatieproces. Van diverse forumleden heb ik ‘vermoedens’ gezien. De meest waarschijnlijke lijkt mij dat het zilver op de wijzerplaat de oorzaak van de verkleuring was.
vr gr JJC
Wat enorm gaaf,lekker opgeknapt
Wat een werkelijk waar schitterend horloge
Mooi dat het opgelost is,kon me ook niet voorstellen dat CvdK zo’n aangetast exemplaar in roulatie wil hebben.
Ja, dat is best een verschil. Hoera voor de uitkomst!
Wat een verschijning…schoonheid.
Zelfs de maan durft zich weer te vertonen
Holy F* wat een verschil! Nice!
Beste mensen, drie jaar geleden plaatste ik een noodkreet m.b.t. de verkleuring van de wijzerplaat van mijn CvdK horloge. E.e.a. is toen goed door Van Hell Juweliers opgelost. De wijzerplaat werd als garantie vervangen. We zijn inmiddels een paar jaar verder en het Ariadne uurwerk bleek aan service toe. De datumaanduiding kwam niet meer midden in beeld. Tevens is het staal gepolijst en is het horlogebandje door een nieuw exemplaar vervangen. Het geheel ziet er weer als nieuw uit. Ik wil jullie melden dat ik nog steeds heel blij ben met de keuze voor een Christiaan van der Klaauw horloge en service van Van Hell juweliers. Met plezier toon ik jullie het resultaat.
vr gr JJC