Verkoop van hele jonge horloges

Hoi allemaal,

Gewoon een vraag uit interesse, zonder mensen af te vallen.
Ik ben wat dat betreft een leek, met een aantal goedkopere horloges (ik zal binnenkort een voorstel topic aanmaken), en wel op zoek naar een wat uitgebreidere en duurdere collectie.

Ik zie in het blauwe gedeelte vaak horloges voorbij komen welke soms maar enkele maanden of zelfs dagen oud zijn.
Veelal gaat het hier om horloges van behoorlijke aankoopprijs.

Voordat zo’n aankoop gedaan wordt gaat er toch vaak redelijk wat onderzoek en afwegingen aan vooraf, althans als ik voor mezelf spreek.
Ik vraag me af hoe het dan toch vaak voorkomt dat vrijwel nieuwe horloges zo snel al te koop komen.

Greetz Chris

6 likes

Omdat er op de dag van dat nieuwe horloge om de pols alweer gekeken wordt naar andere horloges en het geld is een keer op. Zo simpel is het.

Het zijn meestal ervaren liefhebbers die ze aanbieden.

31 likes

Als je veel dure horloges hebt of gekocht hebt wordt een nieuwe Tudor kopen vanzelf net zo makkelijk als bij de supermarkt appelen kopen :innocent:

15 likes

Dat het geld een keer op is kan ik zeker goed volgen :rofl:

Maar ik zou dan toch 2x nadenken voordat ik iets koop.

2 likes

Ik neem aan dat je aardappelen bedoeld

7 likes

Ik niet, gelukkig. Maar diezelfde liefhebbers weten de juiste dealtjes wel te vinden, geen zorgen.

4 likes

Zoals ik al aangaf, het is zeker geen kritiek. Ik vroeg het me gewoon af.

Ik zou er niet mee aan moeten komen bij de vrouw dat ik een horloge gekocht heb dat na een week weer al te koop staat.

3 likes

Ik ben mijn vrouw niets verplicht. Dus zal je zelf er voor gekozen hebben om onder de plak te zitten :sunglasses:

11 likes

Komt vanzelf als je hier lang genoeg rond blijft hangen :rofl:

3 likes

Mijn vrouw vindt alle horloges duur

13 likes

Die van mij kijkt raar op als ik langer dan een maand van dezelfde Rolex geniet. Dan ben ik stuk, volgens haar.

Er gaat hier een wereld voor je open denk ik, wees welkom!

25 likes

De meeste mensen hier zijn al van hun vrouw af

28 likes

Topic is een maand of twee terug ook voorbij gekomen. Je kan hier een hoop lezen: Waarom staan er zoveel horloges te koop die compleet nieuw zijn of amper gedragen?

2 likes

Ah ok, ik had even gezocht maar niet direct iets kunnen vinden

1 like

Geen probleem hoor, denk ik help je even op weg :wink:

Wie weet denk ik er over een tijdje compleet anders over :wink::rofl:

1 like

Koppelverkoop :sunglasses:

1 like

Weet je, alles went. Bij mij kijkt ze niet meer op als ik een nieuw horloge heb en vervolgens een week later al over een nieuwe begin en/of te koop heb staan.

Welkom op het forum en geniet vooral.

1 like

Ik mag niet klagen hoor, wees gerust :v:

1 like

Mag dat ook al niet? Man man… :man_facepalming:

27 likes