Verkoop van hele jonge horloges

Corona lockdown was een kuttijd en dan kon je niet altijd het gewenste horloge eerst bekijken voor je het kocht. Als je dan online wat koopt en bij het openen van de doos al meteen denkt “nee, gaat hem niet worden” dan ben je er ook weer zo vanaf in het blauwe gedeelte.

4 likes

Dat kan ik volgen idd, maar dan zou je toch verwachten dat je je kunt beroepen op de wettelijke zichttermijn.

Althans, bij aankopen bij een winkel…

Het is een glijdende schaal, aan het begin vind je 200 euro een hoop geld, en na een aantal jaar impuls koop je een Rolex (really happened). Als je geen al te wilde dingen doet waardoor je niks te eten hebt is het allemaal prima, en voor al het andere YOLO…

5 likes

Wat dan krijg je klappen? Of wat dat gelul met kan ik niet aankomen bij mijn vrouw. Man up!!! 9 van de 10 vrouwen zeggen helemaal niks het zijn vaak de gasten zelf die dit als een slap excuus gebruiken omdat het een klap geld is om uit te geven. Snap ik wel maar kappen met die smoesjes mijn vrouw :woman:

5 likes

Uit ervaring kan ik je zeggen dat er na een tijd enkel nog een korte zucht is :sweat_smile:

5 likes

Die geldt niet bij 2e hands aankopen, veilingen en crowdfundingplatforms.
Ook is het een gekloot als je het al voor elkaar krijgt indien besteld in het buitenland.

Stiekeme ninjaedit gemist

1 like

Gaat ie?

11 likes

Die je weer voor hetzelfde doorverkoopt als je vrouw boos wordt.

Koop een nieuwe GS, Hublot of IWC voor list en je bent echt een ‘liefhebber’.

5 likes

Dit slaat de spijker op de kop.

1 like

Time for a new wife! :kissing_heart:

1 like

Het zou mijn vrouw echt geen klap uitmaken wat ik koop of wanneer ik het weer verkoop. Met de kleine kanttekening dat ze wel verwacht dat we nog op vakantie gaan en uit eten etc etc…

5 likes

Dat dus :wink:

1 like

Dat idd, kijk een nieuw horloge, oh ja, leuk.

Altijd baby. Succes met bibberen :joy:

2 likes

Mijn (ex-)vrouw heeft daar niks over te zeggen, en mijn vriendin droeg zelf al Rolex en vind mijn hobby helemaal leuk. :heart_eyes:

2 likes

Zelfs daar sta ik te twijfelen: Pink Lady? Elstars? of toch de vertrouwde Granny Smith…

Ik sta uren op de groenteafdeling te twijfelen.

7 likes

Ik kreeg een melding.

RIP GS

3 likes

Ik denk dat een hoop mensen hier ook een showtje opgooien met dat ze het geen hol uitmaken wat hun vrouw vinden.

:upside_down_face:

9 likes

Het gaat hier om een hobby waarbij er vaak vaak enorme bedragen worden uitgegeven voor iets wat niemand op deze wereld nodig heeft. Je moet dit proces niet proberen te rationaliseren, er is niets rationeels aan deze hobby :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Stoere mannen, ferme knapen.:joy:

5 likes