Verkoop van hele jonge horloges

image

13 likes

Herkenbare vraag hoor @Zirx (welkom heten doe ik wel wanneer je jouw voorstel-topic hebt aangemaakt :stuck_out_tongue_winking_eye:).

Ik heb mij er ook wel eens over verbaasd…soms nog steeds, maar ik heb eigenlijk gewoon geaccepteerd dat dit voor anderen de beleving van de hobby is.

Bovendien is wat wij te zien krijgen niet het gehele plaatje.

Ik zou zeggen, doe er vooral jouw voordeel mee, met de afgeprijsde horloges van de snelle bedenkers!

2 likes

Mijn partner is vrij makkelijk gelukkig.
Zolang er boodschappen etc gedaan kunnen worden uiteraard, zegt ze: Vooral doen als je het mooi vindt, je werkt er hard voor tenslotte.
Zaterdag gaat ze ook mee naar Keulen waar we een limited Tudor gaan passen.
Hiermee wil ik overigens niet impliceren dat ik een makkelijke vrouw heb, maar op horloge gebied i.I.g. wel :innocent:

4 likes

Die van mij is ook vrij makkelijk wat dat betreft, maar sommige dingen gaan hier gewoon in overleg.

Had niet gedacht dat een zinnetje zoveel los zou maken :slightly_smiling_face:

Ieder zijn mening uiteraard :v:

1 like

nou om ontopic te gaan

mensen hebben af en toe geld nodig en zetten vaak weer een horloge te koop. of het horloge bevalt uiteindelijk toch niet.

vaak met verlies want anders koop je het voor die prijs nieuw in de winkel.

1 like

Ik heb zelfs wel eens een GS boven list gekocht!

Ik vraag me dit ook af hoor. Je bent niet de enige.

1 like

Duidelijk, had ook wel zoiets in gedachten.

Je raakt een gevoelig snaartje :stuck_out_tongue: Doe vooral veel macho en stoer op hf. Omega is shit alleen Alfa’s hier.

4 likes

Dat is echt OG

afbeelding

1 like

ik heb zelf meer rare gedachtens bij de gezocht horlogemarkt. ook af en toe recente modellen worden er gevraagd. vraag mij af hoe dat afgehandeld word. of er een eerlijke prijs geboden word of juist alleen maar lowbal prijzen

1 like

Gezien de topics ook regelmatig gesloten worden gok ik dat er overeenstemming tussen partijen plaats heeft gevonden en ze allebei tevreden zijn met de prijs.

4 likes

maargoed wel leuk voor de fiscus dit forum. als je iets verkoopt. ook al is het 2dehands. moet je dat gewoon wel aangeven bij je belastingaangifte. vraag mij af of iedereen dat wel netjes doet.

7 likes

Ik zit ook regelmatig met volle verbazing naar het blauwe gedeelte te kijken. Maar goed, dat gezegd hebbende, ieder zijn/haar goed recht om op eigen manier de hobby te beleven en te beoefenen.

Daarnaast durf ik wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat een aantal uitspraken die hier gedaan zijn over het gebrek aan invloed van moeders de vrouw alleen stilletjes op het digitale papier gedaan durven te worden. Vurig hopende dat ze niet meeleest.

Beleef de hobby gewoon lekker op je eigen manier, alleen dan zal je er ècht plezier van en aan hebben. Ben je alleen bezig met het verzamelen van likes en ‘ohhhs’ en ‘ahhhhhs’ dan zou ik een andere hobby zoeken :wink:

5 likes

75% van HF logt nu uit. :joy:

8 likes

:joy::joy::joy:

Ik ben zeker van wel!

1 like

gelukkig maar :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het is allemaal te wijten aan oppervlakkige wispelturigheid in combinatie met de eeuwige behoefte aan meer of wat anders. Tevredenheid en ingetogenheid zijn vaak ver te zoeken.

6 likes

Die behoeft wel uitleg…

1 like