Ik ben mijn vrouw niets verplicht. Dus zal je zelf er voor gekozen hebben om onder de plak te zitten
Komt vanzelf als je hier lang genoeg rond blijft hangen
Mijn vrouw vindt alle horloges duur
Die van mij kijkt raar op als ik langer dan een maand van dezelfde Rolex geniet. Dan ben ik stuk, volgens haar.
Er gaat hier een wereld voor je open denk ik, wees welkom!
De meeste mensen hier zijn al van hun vrouw af
Topic is een maand of twee terug ook voorbij gekomen. Je kan hier een hoop lezen: Waarom staan er zoveel horloges te koop die compleet nieuw zijn of amper gedragen?
Ah ok, ik had even gezocht maar niet direct iets kunnen vinden
Geen probleem hoor, denk ik help je even op weg
Wie weet denk ik er over een tijdje compleet anders over
Koppelverkoop
Weet je, alles went. Bij mij kijkt ze niet meer op als ik een nieuw horloge heb en vervolgens een week later al over een nieuwe begin en/of te koop heb staan.
Welkom op het forum en geniet vooral.
Ik mag niet klagen hoor, wees gerust
Mag dat ook al niet? Man man…
Corona lockdown was een kuttijd en dan kon je niet altijd het gewenste horloge eerst bekijken voor je het kocht. Als je dan online wat koopt en bij het openen van de doos al meteen denkt “nee, gaat hem niet worden” dan ben je er ook weer zo vanaf in het blauwe gedeelte.
Dat kan ik volgen idd, maar dan zou je toch verwachten dat je je kunt beroepen op de wettelijke zichttermijn.
Althans, bij aankopen bij een winkel…
Het is een glijdende schaal, aan het begin vind je 200 euro een hoop geld, en na een aantal jaar impuls koop je een Rolex (really happened). Als je geen al te wilde dingen doet waardoor je niks te eten hebt is het allemaal prima, en voor al het andere YOLO…
Wat dan krijg je klappen? Of wat dat gelul met kan ik niet aankomen bij mijn vrouw. Man up!!! 9 van de 10 vrouwen zeggen helemaal niks het zijn vaak de gasten zelf die dit als een slap excuus gebruiken omdat het een klap geld is om uit te geven. Snap ik wel maar kappen met die smoesjes mijn vrouw
Uit ervaring kan ik je zeggen dat er na een tijd enkel nog een korte zucht is
Die geldt niet bij 2e hands aankopen, veilingen en crowdfundingplatforms.
Ook is het een gekloot als je het al voor elkaar krijgt indien besteld in het buitenland.
Stiekeme ninjaedit gemist
Gaat ie?