Verkoop van hele jonge horloges

Ik was een (klein) actief lid op DZVL maar ken hem niet.

Ik denk dat we die mogelijkheid wel kunnen afvinken dan.

6 likes

Prachtig die gif, ik ga stuk hahaha. Echt true ook

3 likes

Ik heb een aantal horloges verkocht op dit forum voor een realistische (dus niet te duur) prijs. Hierbij kwam dus geld vrij voor het aanschaffen voor 3 andere horloges. Na een aantal dagen dragen van deze horloges bleek 1 daarvan toch tegen te vallen. Is voor een leuke prijs (zowel voor hem als voor mij) naar een mede-forumlid gegaan. Kortom iedereen blij. Het voordeel van ons forum vind ik dat je een leuk horloge voor een leuke prijs kunt kopen en dat bij niet bevallen er vast wel een medeforumlid is die een serieus bod wil doen op het betreffende horloge.

2 likes

Is XXX van hier, wel de XXX van daar?

Ik ervaar vaak dat de zoektocht en de moeite en tijd die ik steek in het vinden en kopen van een horloge vaak fijner is dan het dragen van het horloge. Heel vaak romantiseer Ik het ook in mijn hoofd, waardoor het wel eens tegenvalt in reallife. Er is ook soms simpelweg geen click.

1 like

Aldus XXX. Dus vermoedelijk wel.

1 like

Het zal me een kille rotzorg zijn. Denk haast van wel, maar nobody hurts Opa anymore dus hij gaat maar lekker zijn gang.

Ik heb aan HF 3 (bonus) horlogekleinkinderen overgehouden en nog flink wat leuke contacten dus :joy::+1::+1::clap::smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Bijkomend voordeel is ook dat je in persoonlijk contact komt met mede horloge-gekkies en dat heeft mij al veel leuke momenten gebracht. :+1:

4 likes

Ja joh, daarom staat ons huis en erf ook vol met troep en zoveelstehandse spullen. Durf het niet te verkopen omdat ik anders de fiod en belastingdienst op mijn nek krijg…

:joy:

1 like