Verkooppunt tudor

Goedenavond,

Weet iemand misschien waar ze ergens in Amsterdam tudor (Black bay/pelagos) verkopen? Kan er niet veel over vinden op internet.
Groet

Gassan op de dam. Schaap Citroen.

1 like

Dankje Rocky, had al op de site’s gekeken maar daar staat niet veel over tudor. Ik ga dus maar eens een kijkje nemen. Iemand nog een idee voor de prijs van bijvoorbeeld een blackbay? Op chrono vanaf ongeveer. 2500,- is er te onderhandelen bij bijvoorbeeld schaap en citroen of is dat een no go.

Kun je misschien wel beter een dagretour Londen boeken en je Tudor op Schiphol kopen. Hoewel je er formeel geen recht op hebt krijg je 'm dan btw-vrij.

Ik krijg zo snel geen prijslijst gevonden van Tudor. Wel van Rolex. Ik denk dat je met listprijzen bij de AD wel wat hoger moet zitten qua prijs. En dan heb je de versie met lederen band. Ik verwacht dat je bij deze dealers niet heel veel kunt onderhandelen. Ik zou dan eerder adviseren om bij een grijze handelaar zoals bijv. JK Watchstore of RH Watches een prijs aan te vragen. Modellen zijn dan ook gewoon nieuw in de stickers.

Naar welk model nijg je?:slight_smile:

Wil je per se nieuw? Volgens mij staat hier een Tudor Black Bay blue te koop…

Inderdaad en die is in een mooie staat. Verkoper is ook aan te raden.

1 like

Dit trucje moet je me dan toch eens uitleggen hoe dit werkt. Heb je hier zelf ook ervaring mee?
Ik heb hier al zo vaak topics over gelezen, maar het terugvorderen van die BTW die je volgens mij eerst gewoon betaald is volgens mij niet zo makkelijk.

Ik heb heel wat mooie Tudors in de etalage van Gassan gezien in de loop der tijd.

Ok!!! Dank voor de tips zover. Ik vind die blauwe prachtig. Maar de nieuwe zwarte versie vind ik ook zo mooi

1 like

Bij Gassan en Diamond Center liggen ze gewoon in de etelage

Dank!! Ik heb gk Watches net ook een mail gestuurd, mijn breitling moet er aan geloven. Doet een beetje pijn. Maar ik wil zo graag een duiker! Blackbay is gewoon erg mooi!

Bij GK moet je een aanbetaling doen en pas dan gaan ze op zoek. Dus als ze pas over 2 maanden wat vinden kun jij in tussen, als er een mooie deal voorbij komt, niks.

Maak er anders een leuk weekendje Maastricht van. Filipucci heeft alle modellen BB en de Pelagos op voorraad.

Alweer een goede tip!! Ook een goed plan!!!

Zoekfunctie van het forum ook een tip.
Zelfde vraag 2 of 3 weken terug ook gesteld…

Nee joh, op Schiphol koop je hem gewoon zonder BTW. Gelijk de lagere prijs dus. Niets terugvorderen dus.

Om bij terugkomst het risico te lopen dat je er uitgepikt wordt en alsnog de BTW moet afdragen :stuck_out_tongue:

Nee, binnen de EU heb je vrij verkeer van goederen. Geen enkel risico dus. Bovendien kom je bij een retourtje Londen op het goede deel van Schiphol uit, er is ook een pier waar je niet langs Gassan komt.

1 like

Ik vlieg al 20 jaar maandelijks, naar USA, Schotland, Noorwegen en ben nog nooit gecontroleerd. Als je op Schiphol koopt hoef je trouwens helemaal geen BTW te betalen bij terugkomst. Hetzelfde geldt voor een veerboot, of cruiseschip.

2 likes

Kijk, dat wist ik niet. Thanks!