Heb dit horloge nu een geruime tijd, maar krijgt bijna geen draagtijd in faveure van mijn prachtige tijdloze vintage Invicta’s.
Ik weet dus niet wat ik moet doen. Hij is nog niet zo oud, toen ik hem voor het eerst om had was ik op slag verliefd. Maar nu weet ik het niet helemaal, het klink en geeft mij een beetje het geval van een one night stand. Dit heb ik eigenlijk wel vaker bij andere horloges van een ander merk. Heel soms bekruipt mij dit gevoel ook bij mijn Seiko.
Kennen jullie dit gevoel en wat zouden jullie doen?
Tja als hij het niet meer voor je doet, lekker verkopen toch. Ik geloof niet dat je er een speciale band mee hebt zoals met “bijvoorbeeld” vintage invicta’s dus waarom zou je hem nog houden?
Nou, ik zal je zeggen wat je moet doen: je moet een G-shock nooit wegdoen want die doen het gewoon beter bij het houthakken dan je vintage Invicta’s. Bovendien zit er een lampje in (handig in de nacht), je hebt een wekker en de tijd wordt redelijk accuraat via dat multigedoeband bijgehouden, zodat je je Invicta’s kunt gelijk zetten.
Daarnaast is er natuurlijk nog de coolfactor van een G.
Overtuigd?
Verkopen dat ding! Als het jeukt, blijft het jeuken totdat je er iets aan doet …
De foto’s zijn trouwens hilarisch! Op de watchwinder, ahum …een Rolex-tag om het plaatje compleet te maken en op de laatste lekker veel licht waardoor je het horloge helemaal niet kan zien. Goed bezig.
Mag allemaal wel lelijk zijn, maar je hebt met deze G-Shcok wel een soort van klassieker in handen. Enne een verzamelaar die géén G-Shock in zijn collectie heeft is ûh, … nou ja mag zich geen echte horloge-connaisseur noemen.
Ik zag dat je er drie dagen geleden boodschapjes mee hebt gedaan. Liep je fijn met dit horloge of had je toch niet veel liever een vintage invicta om je pols?
De vraag stellen is hem beantwoorden lijkt mij… Dus verkopen!
Ondanks ik helemaal niets heb met de casio’s spreekt deze mij toch wel weer aan, denk alleen dat die toch geen polstijd gaat krijgen
Verkopen…, of misschien toch niet… Het is altijd handig om 'n G-Shock te hebben. Het is toch het meest functionele en bomb proof horloge dat er is. Nee, je zegt dat je het vrijwel niet draagt. En misschien al een ander horloge in gedachten? Toch maar verkopen. Ruimt lekker op!