Ik vind hem, itt alle andere hier blijkbaar, erg gaaf! Alleen is het verkoop zaadje al gepland dus maar snel in het blauwe gedeelte
I know. Seiko rules!
Ik weet de nieuwprijs. Tweedehands, zo goed als nieuw is hij echt niet zo weinig waard.
Geintje, lekker verkopen voor wat ie waard is. Kan je er wellicht een nieuwe oude Invicta mee sponsoren
Nee hoor ik ook, gewoon een leuke gadget om bij de ander horloges te hebben.
Gave G Shock ! Mooi zelfs.
Doe hem nog maar niet weg, want je krijgt spijt. Bewaar nog maar een paar maand en beslis dan nog eens.
Ondanks de “weerzin” in dit topic zijn ze verbazingwekkend snel weg als ze al in het blauw worden aangeboden.
Als je dit topic maakt is de liefde eigenlijk al voorbij toch?
Ik vind hem trouwens erg gaaf.
Ik heb het heel veel met horloges. Maanden niet dragen en dan in een keer … BOOM, is de klik er weer en draag ik hem gewoon weer.
Eerder verkocht ik ze nog wel snel en kreeg ALTIJD spijt.
Kijk het een paar maand aan, komt de klik nog niet terug, dan verkopen.
Ik vind het bepaald niet een fraai horloge, maar dat geldt voor wel meer van wat er zoal voorbijkomt.
Maar, als je het geld niet nodig hebt, berg het horloge op. En vooral ook op een plaats waar je hem niet steeds tegenkomt. Bijvoorbeeld achter de boeken of platen, bij de verzekeringspapieren of in een nog altijd niet geheel uitgepakte verhuisdoos.
En dan… na verloop van vele maanden en misschien wel jaren… EUREKA !!!
Het maakt je helemaal blij. Zo niet, dan alsnog verkopen of cadeau doen aan iemand die hem graag wil hebben.
Derde optie is er altijd. Weggeven, hoef je deze moeilijke vraag niet te beantwoorden…
Houden tenzij je het geld nodig hebt!
Een G-Shock komt altijd van pas when the going gets tough!
Je vintage Invicta’s zijn trouwens wel degelijk tof; laat je niet van de wijs brengen!
Je hebt vast nog meer horloges waarmee je een dergelijk Topic kunt starten. Dat vult de panelen goed.
Weg met die spiegeltent. Er zijn leukere horloges voor die prijs.
Pffff… wat een dilemma… eet dat ding brood ofzo? Nee? Lekker houden dan en anders bij twijfel in het blauwe gedeelte zetten voor een bedrag waar je jezelf en een ander een plezier met doet.
Natuurlijk eet dat ding geen brood.
de naam is ‘nostalgie’.
Geweldig horloge! Prachtig hoe te zien hoe er een ode aan het jaren 80 ontwerp wordt gegeven.
Het is zeker niet het meest uitgebalanceerde ontwerp ooit maar zeker een icoon. Iets wat zeker ook geld voor vele ontwerpen van de jaren 20-30-40.