Verkopen of niet verkopen?

Lekker houden. Gaaf horloge. Ik zou spijt krijgen van de verkoop.
Alleen om hem in de watchwinder te houden is iets teveel van het goede🤪

1 like

Misschien met mij ruilen :joy:?

1 like

Houden !

Hij kan die touren echt wel hebben. Ook is hij iedere dag gewoon opgeladen. :laughing:

2 likes

Die komt mij verdacht bekend voor

1 like

Probeer eens voor de verandering ‘vind ik’ tussen je tekstjes te zetten. Dat maakt je wat amenabeler. Vind ik.

6 likes

Probeer dan ook te begrijpen dat we het per definitie meningen over sieraden rondstrooien. Een soort Geer en Goor breiclubje voor lijfstijl vragen van middelbare mannen. Dat scheelt je een hoop ergernis.

Nu ben ik niet op aarde gekwakt om dat ad nauseam uit te leggen aan gekwetsten, dus ik ervaar het niet als mijn verlies als je er voor kiest om me verder niet serieus te nemen, natuurlijk. :slight_smile: :+1:

2 likes

Ik geef je gewoon een tip. We zijn allemaal gelijk.
Het toontje dat je aanslaat verklapt het tegendeel.
Feedback ter lering ende vermaeck!
Probeer het nou gewoon. 1 keertje.

2 likes

En ik geloof oprecht dat je ondertussen onmisbaar bent op het forum. Respect voor je foto’s en mooie teksten. Dus nothing personal.

2 likes

We zijn allemaal gelijk berechtiigd en evenveel waard. Dat klopt als een bus. Maar ik heb hier al vrij vaak gezegd dat je mijn uitspraken met een knipoog en een korrel zout moet nemen. Gelijk zijn we niet:

Af en toe stop ik er zinnen in als “in mijn beleving” en zo, maar weet je, dat vergeet ik en dan doe ik het weer niet meer omdat dat niet bij mijn karakter past.

Het probleem is dat ik me hier onder vrienden waan, en dan kun je de beleefdheid tot op zekere hoogte lekker laten varen. :grin:

Zie boven, ik waan mij onder vrienden dus moet er meer water over de brug door voor ik het echt persoonlijk opvat. :+1:

Dit werkt beter met een bakje koffie, da’s wel waar.

On topic: @Chillekasper heeft nog wel erger shit te horen gekregen over Invicta. Onterecht, wat de vintage betreft. Die blijf ik honderden malen cooler vinden dan die rare plastieken klompen Casio.

Vervang hem eens door de Oceanus uit het blauwe gedeelte! :+1:

2 likes

Ik vind die plastic Casio /Gshock ook niet echt mooi. Daarom dat ik deze had gekocht. Is van metaal.

1 like

Ruilen met de analoge versie van jouw ‘apparaat’…? Je zou 't misschien niet verwachten (:sunglasses:), maar je moet wél ietsje pietsje bijbetalen. Oké…? :joy::joy:

1 like

Hoppa ! :+1:t2: :smiley:
En dit mag over het gehele forum wel. En bij heel wat meer personen. Vind ik.

1 like

Als je dat moet vragen altijd verkopen !

1 like

Tsja, dan wordt het tijd om hem weg te doen.
Zo’n Full Metal is dan opeens wel veel horloge als one night stand :stuck_out_tongue:

1 like

Goed opbergen en af en toe eens dragen.
Het blijft toch wel een chill ding :+1:

Als je hem weg doet krijg je spijt, dat kan ik je nu al vertellen.

Neem dat maar aan van een ouwe rot :wink:

2 likes

Misschien moet ik dit maar doen bij nader inzien

1 like

Wat jullie vinden, moet je bij de politie brengen.
Denk ik.
:joy:

Chill Casper!! :grin::+1:

Hee! Je steelt mijn grap, dat wordt betalen jij stuk tuig @drex :sunglasses:

1 like