Verkopen via marktplaats

Ja, als je het zo stelt dan is het inderdaad het gezeik niet waard om een kopie van je paspoort up te loaden naar een of andere onbetrouwbare club. :smile:

Alle gekheid op een stokje. Verkoop het gewoon via C24. Werkt heel prettig en is de kleine courtage (voor particulier) meer dan waard.

2 likes

Dat zal het wel zijn denk ik

1 like

Geen problemen met marktplaats, als er eentje bijdehand is gewoon blokkeren en betaling via marktplaats.

2 likes

Nee, je sprak me namelijk niet aan maar over mij

Dan heb je m’n vraag niet helemaal begrepen. Ik vroeg niet naar je intentie omdat die uit je eerdere reactie al duidelijk was. Ik vroeg je of je je kunt verplaatsen in de lezer bij wie het vermoeden zou kunnen ontstaan dat je aan het vissen was bij het lezen van je eerste post.

1 like

‘Sell the buyer’?? Klinkt als lucratieve handel, maar is dat legaal dan?

En kan dat ook via Marktplaats? Dan hoef je blijkbaar geen ID te uploaden.

2 likes

Sow hé, Operatie Whrist Watch ….

IMG_0629

13 likes

Hij is vanmorgen verkocht en dat via marktplaats :wink:. Bedankt voor de serieuze antwoorden (met bijkomende tips)Op naar een nieuwe tudor! En nog heel even wachten op squale hfle.

Groetjes,

Ramon Rolex

4 likes

Mooi man! Ook op marktplaats kom je soms wel serieuze verkopers/kopers tegen. Toch verkoop/koop ik zelf liever via Chrono24. In ieder geval gefeliciteerd en ik hoop dat je nog een mooie squale kan vinden.

Kun je hier beknopt vertellen/omschrijven hoe dat in zijn werk gaat? Ik ben er niet mee bekend, maar wel in geïnteresseerd.

Heel simpel, je meldt je bij hun aan. Je creeert een advertentie, spreekt een prijs af met je koper, zij regelen de betaling, je stuurt hem zelf op, als iedereen blij is krijg je je geld (min 6% courtage voor hun)

Bij gezeik proberen zij het voor je te regelen.

Werkt supergoed!

Dat klinkt best makkelijk. Is daar ook bereik richting Europa qua kopers? Of enkel Nederlandse markt?

Chrono24 is alleen in Nederland exclusief de waddeneilanden.

3 likes

Ja hoor heb nog nooit aan een Nederlander verkocht. Wel aan Luxemburgers, Letten, Duitsers, Ieren en Belgen.

Bereikt de hele wereld.