Verkrijgbaarheid Omega

Vandaag vernam ik dat Omega vanaf 1 januari alleen nog maar via S+C en Gassen te verkrijgen zal zijn …
Mocht je dus nog iets zoeken zou ik voor die tijd naar een dealer gaan…want ze gaan de Rolex verkooptaktiek toepassen.

1 like

Wat of wie was de bron?

4 likes

Zelfs niet meer bij de Tourbillon Boutique? Dat is toch een Swatch Group winkel?

:point_up: En hier ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.

1 like

Sorry…maar dat kan ik helaas niet zeggen

Ik heb daar laatst iets van @Watchstick_81 over gelezen die het van Punte had gehoord;

Speedmaster only III

3 likes

Wist wel dat Omega al dealers aan het wegstrepen was. Wat dat betreft is dit een logische stap.

:joy:

Seems legit

13 likes

Zou ik wel een slechte zet vinden. Ik heb ik januari nog een Seamaster 300 bij Van Willegen in Den Haag gekocht. Vind ik een prettigere zaak dan de bekende grote ketens in Nederland.

13 likes

Dan wordt het ook geen omega meer
Krijg steeds meer hekel aan deze tactieken :face_vomiting:
Gelukkig is er keus genoeg

12 likes

Ik denk dat ik dezelfde bron heb. Mag het ook niet vertellen namelijk.

3 likes

Ik zal het vanavond even aan RJ vragen en dan ga ik het lekker wel vertellen.

Slappe treksokken.

28 likes

Eens. Ben geen fan van de grotere ketens. Al is mijn ervaring met Gassan wel een stuk beter dan mijn ervaring bij S&C.

3 likes

Grotere collecties bij minder verkooppunten. Meer controle over de verkoopprijs = hogere marktwaarde / merkbeleving.

Omg grote speler

7 likes

Yup was te verwachten…net als Tudor, voorheen was dat ook nog op andere punten te koop.

Ik kan me niet voorstellen dat die ook geschrapt wordt, is i.d.d. een winkel van de Swatch Group zelf.

Pfff, Omega heeft echt grootheidswaanzin.

Ze proberen Rolex te imiteren maar hebben not by far dezelfde status.

3 likes

Is wel een beetje dubbel. Ze kunnen ook nooit dezelfde status krijgen als ze niks veranderen aan hun reputatie. Hebben maar weinig opties om daar wat aan te doen. Dit is daar wel een van.

1 like

Ik snap niet goed wat het probleem van minder AD’s zou zijn, eigenlijk.

Misschien niet leuk maar ik denk dat het een goede tactiek is hun prijzen zijn ook flink omhoog gegaan.