Bepaald niet. Ik ben volgens mij al iets langer op meerdere fora actief onder deze naam…
Als Omega de Rolex route gaat bewandelen dan denk ik dat er veel mensen zullen afhaken voor Omega. Het merk spreekt me juist aan omdat ze hoogwaardige horloges maken die gewoon verkrijgbaar zijn wanneer je 5000+ euro wilt uitgeven aan een luxeproduct. Zonder dat je daarvoor 2 keer zo veel moet betalen, je in allerlei bochten moet wringen of er de AD oraal voor hoeft te bevredigen.
Daarnaast is het juist leuk om Omega (en andere horlogemerken) bij een lokale juwelier ipv grote keten te kunnen kopen.
Mij maakt het niet uit. Ik werd bij Gassan super goed geholpen en bij een kleine dealer juist niet.
En dan moet de bestaande voorraad er op ‘t eind van het jaar ook nog uit. Dat wordt leuk kerstsjoppen, oniedan?
Tja het draagt wel bij aan de ‘customer experience’
Juweliers an sich ga ik niet missen, de ervaringen die ik heb zijn tranentrekkers. (Verkeerde batterijen, beschadigingen op de kast en deksel).
De echte klassieke juweliers die nog kwaliteit leveren zijn al lang gestopt omdat dat geen centen oplevert.
Nou ik zag in Hamburg vandaag naast een stuk of 10 nieuwe Rolexen nog een bordje in de etalage staan dat het alleen display modellen waren. Niet voor de verkoop. Dat mensen wel willen, maar dat je niks uitlevert lijkt mij niet de natte droom van elke marketeer.
Liggen genoeg tudor horloges te koop bij schaap. Tuurlijk, niet elk model ligt er altijd maar van elk model behalve de Chrono ligt vaak wel een uitvoering.
De ceramic is ook lastig
Nee hoor paar keer in Den Haag gezien.
Ze leveren wel maar kunnen de vraag niet aan dat is wat anders dat ze niet willen leveren.
De bb black daarentegen lag vorige maand voor 3K rond bij S&C in Groningen. Nieuw.
Deze bedoel je?
Ik heb nog nergens in de comments iets gelezen over de verwachte komst van een Omega Boutique. Dat kan best belangrijk worden. Alleen kan je korting dan echt vergeten.
Toevallig een bronze Tudor gekocht?
Meestal wel maar afgelopen woensdag lagen bij schaap den bosch 5 of 6 tudor modellen … wij naar binnen en daar lag niks …
Dus je hebt gelijk met “vaak” maar dat is niet altijd , rolex ligt er wel genoeg … niet voor verkoop natuurlijk
Dat zou top zijn.
Is al een tijdje hoor.
Allemaal niet zo’n geheim hoor… Omega skipt een groot aantal dealers per 31-12-2022.
Hoorde ik ook dat een hoop mensen zijn uitgenodigd voor afgelopen w en w, met forse hotels gesponsord, naarmate er meer afspraken werden in ingepland, om vervolgens daarna te horen dat het leveren beperkt was en de vraag is niet of er meer boutique worden geopend, maar eerder wanneer
Dit zou de MoonSwatch verkooptaktiek nmm in een ander licht kunnen zetten… Was dat alvast een vingeroefenening en test of zo’n tactiek ook voor (link met) Omega zou kunnen werken?