Dat ziet er echt niet beter uit. Dan heb je te veel lege ruimte op een plek waar je wel vulling verwacht. Geef mij dan maar afgekapte cijfers.
Mooi hoor, Jaap! Hoe kom je toch aan die mooie horloges? En wie is er zo gek om zoiets moois te verkopen??
Dank voor de koffie, trouwens!
Alle gekheid op een stokje: echt een mooi horloge. Die opgelegde blauwe indices zijn ook super mooi. Afwerking van uurwerk is prachtig. Alleen vond ik het om mijn (kleinere) pols te groot voor een dresser, maar anders…
Kijk dat is een horloge waar mijn hart wel wat harder van gaat kloppen. Zelf ben ik al jaren in mijn element met mijn blüthmooie Dornblüth. Die moet je nooit meer wegdoen Jaap (tenzij voor een zacht prijsje aan mij )
Deze vind ik echt wel mooier, eleganter, rustiger
Mooi exemplaar hoor
Als ik de kast en lugs in detail bekijk lijkt de case wel een Kemmner SG8210. Kan ook kloppen gezien de maatvoering en het feit dat deze speciaal is ontwikkeld voor het Unitas 6498-1 uurwerk wat wellicht dan de basis is van het 99.2 Caliber.
Maar goed, allemaal aannames… lekker van genieten!
Hij heeft niet alleen afgekapte cijfers… maar ook afgepakte subdails
Erg mooi horloge, alleen wat diepte in de subdials zou een heel eind helpen. De wijzerplaat oogt erg vlak nu.
Vind hem geweldig. Zou graag een Quintus willen, maar helaas is die direct een heel stuk duurder…